برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان

این نشست در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۲ با حضور اکثریت اعضاء در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی بنیاد راه [...]

این نشست در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۲ با حضور اکثریت اعضاء در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان؛

ابتدا آقای مهندس مهدی جعفری، رئیس هیأت مدیره بنیاد، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضار، اهتمام هرچه بیشتر اعضا در ایفای مسئولیت اجتماعی را خواستار شد. سپس از هیأت ریسه برای اداره نشست دعوت به عمل آورد.

هیأت رییسه جلسه با حضور جناب آقایان حاج علی اصغر جمعه ای، پروفسور علی خیرالدین، مهندس سید حمید علوی و پروفسور علی سعدالدین با ریاست پروفسور فرهاد ملک تشکیل شد.
رئیس هیات امنا، ضمن تقدیر از تلاش های مدیر عامل، اعضا هیأت مدیره و کمیته فنی مهندسی، مشارکت بیش از پیش همگان را برای تحقق آرمان های راه آسمان درخواست و با اعلام رسمیت جلسه، از مدیرعامل بنیاد راه آسمان برای ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ دعوت کرد.
آقای احمد صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان، گزارش کاملی از عملکرد یکساله از جمله فعالیت های کمیته ها و مدیریت های زیر مجموعه بنیاد، حمایت های خیرین در پروژه ساخت مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان علی الخصوص راه اندازی ماموگرافی راه اسمان و تحویل یک دستگاه شتاب‌دهنده خطی رادیوتراپی و سی تی سیمولاتور را خدمت اعضاء محترم هیأت امناء ارائه کرد.
مدیرعامل محترم راه آسمان ضمن تأکید به ضرورت راه اندازی رادیوتراپی در استان و اشاره به تامین تجهیزات پزشکی اصلی، ابراز امیدواری کرد که با همراهی اعضاء محترم هیأت امناء، تا پایان سال جاری عملیات ساختمانی بخش رادیوتراپی تکمیل خواهد شد.

سپس آقای دکتر علی خیرالدین، مدیر کمیته فنی و مهندسی بنیاد، با تشریح پیشرفت فیزیکی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان و بیان ویژگی های منحصر به فرد این پروژه از حیث اصول فنی و مهندسی و معماری، هزینه ساخت و تکمیل بخش رادیوتراپی را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام و از اعضاء هیأت امناء، حمایت همه جانبه برای تحقق این هدف بزرگ و بنای ماندگار را درخواست کرد.

در ادامه گزارش صورتهای مالی توسط حسابرس مستقل ارائه و با تأیید آقای دکتر رضا بهرامی، بازرس قانونی به تصویب اعضاء هیأت امناء رسید.
اعضا هیأت امناء از شفافیت مالی مطلوب در گزارش ها رضایت خود را اعلام داشتند.

در ادامه ضمن اصلاح و اعمال تغییراتی در مفاد اساسنامه بنیاد و تایید اعضا محترم و نمایندگان محترم سازمان بهزیستی حاضر در جلسه، در مورد تعیین راهکارهای مؤثر به منظور جلب مشارکت خیّرین و تأمین منابع مالی لازم برای تسریع در پیشرفت و تکمیل بخش رادیوتراپی پروژه مرکز جامع، بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

در پایان پس از تقدیر از دو عضو محترم هیات امنا جناب آقای جمعه ای و مهندس سید حمید علوی، از پروژه ساخت مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان با حضور اقای مهندس هاشمی، استاندار معزز سمنان و اعضا محترم هیأت امناء بازدید صورت گرفت.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان