بازدید معاون سازمان اجتماعی کشور از پروژه راه آسمان

بازدید معاون سازمان اجتماعی کشور از پروژه ساخت مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان صبح روز پنجشنبه ۲۶ مرداد، آقای ولیئی معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور و آقای [...]

بازدید معاون سازمان اجتماعی کشور از پروژه ساخت مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان

صبح روز پنجشنبه ۲۶ مرداد، آقای ولیئی معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور و آقای دکتر ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بهمراه هیأت همراه از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان:
در این بازدید دکتر شریعت عضو هیأت مدیره و مدیر توسعه راهبردهای راه آسمان، ضمن معرفی چشم انداز، اهداف و فعالیت‌های بنیاد، آموزش و پیشگیری از سرطان و انجام غربالگری ها را از مهمترین برنامه‌های راه آسمان برشمرد.
در ادامه ضمن بازدید از بخش های مختلف پروژه، دکتر مجید جدیدی، مدیر مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان، ضمن توضیحاتی در خصوص دستاوردهای راه آسمان از جمله مرکز پزشکی هسته ای و ماموگرافی، در خصوص بخش رادیوتراپی این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.
وی همچنین مدیریت داده و اطلاعات و توسعه روش های نوین در حوزه سرطان را از برنامه های کلیدی بنیاد عنوان کرد و همکاری با سایر نهادها و مراکز تحقیقاتی را توضیح داد.
◽️آقای ولیئی، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی بانیان این اقدام‌ ماندگار و نیکوکارانه، با اشاره به پتانسیل بسیار عالی مجموعه راه آسمان که موجب کسب اعتماد و سرمایه اجتماعی مردم به بنیاده بوده، پیشنهاد کرد: با ایجاد ارتباط بیشتر با مراکز بزرگ کشوری و جهانی مانند سازمان بهداشت جهانی می توان در حوزه آموزش، پیشگیری و تشخیص و درمان سرطان، قدم های وسیع و موثری در بخش مردمی برداشت.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان