بازدید معاون استاندار سمنان از بنیاد راه آسمان بمناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

معاون محترم استاندار سمنان: بنیاد راه آسمان، نماد شاخص خیریه های استان سمنان است. ❇️ بمناسبت ۲۲ مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و دکتر [...]

معاون محترم استاندار سمنان: بنیاد راه آسمان، نماد شاخص خیریه های استان سمنان است.

❇️ بمناسبت ۲۲ مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و دکتر مرادی مدیر کل امور اجتماعی بهمراه هیأت همراه از بنیاد نیکوکاران راه آسمان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛
در این بازدید آقای دکتر احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تبریک روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گفت: با توجه به اهداف و دستاوردهای ارزشمند بنیاد راه آسمان بعنوان یک خیریه مردم نهاد در حوزه سلامت، راه آسمان تبدیل به یک برند مطرح در استان شده است، بنابراین افتخار می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که قدرشناس تشکل هایی چون راه آسمان باشیم، چرا که تشکل‌ها سرمایه های بزرگ اجتماعی هستند.
آقای احمد صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور معاونت محترم استاندار و هیأت همراه، آماری از فعالیت ها و ظرفیت های مردمی در سطح ملی و بین المللی ارائه نمود.
همچنین مدیرعامل راه آسمان ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان و تأثیر این بنای ماندگار در سلامت مردم منطقه، تعامل بیشتر ادارات مربوطه جهت تسریع در بهره برداری این پروژه مردمی را درخواست کرد.
آقای ریواده ضمن اعلام آمادگی جهت رفع موانع اداری و تسریع امور، با اشاره به شرایط بحرانی اقتصادی و تحریم ها و تأثیر آن بخصوص برای بیماران خاص بیان کرد:
بنیادهای مردم نهاد سرمایه های اجتماعی دولت هستند و با کمک آنها و فعال بودن این سرمایه های عظیم میتوان تحریم ها را از بین برد.
دکتر شریعت، عضو هیأت مدیره و مدیر کمیته راهبردهای راه آسمان با اشاره به اینکه بنیاد راه آسمان نه فقط در زمینه درمان بلکه در حوزه پیشگیری و مبارزه با سرطان نیز قدم های موثری برداشته است اضافه نمود: استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و همکاری با مراکز دانشگاهی ، علمی و تحقیقاتی در دستور کار بنیاد راه آسمان است. بنیاد راه آسمان آمار و اطلاعات با ارزشی در زمینه سرطان را جمع آوری و برای پیشگیری از این بیماری و درمان بیماران مبتلا در سطح استانی اقدام کرده است. یکی از دفاتر فعال راه آسمان در شهرستان شاهرود است که خدمات موثری به بیماران ارائه می نماید.
◽️معاون محترم استاندار در پایان ضمن قول مساعد برای رفع موانع اداری موجود بیان کرد:
ما در بخش مدیریت اجتماعی استانداری که شامل درمان نیز هست می خواهیم زنجیره درمان سرطان در استان را تکمیل کنیم که در این مسیر بنیاد راه آسمان مجموعه ایست که خیلی کمک کننده است زیرا که نمادی از اعتماد و قدم های نیک مردم در آن تجلی یافته است.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان