بازدید استاندار محترم سمنان از پروژه راه آسمان

بعدازظهر ۱ شهریور آقای مهندس هاشمی، استاندار سمنان از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان بازدید نمود. به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان: در این بازدید [...]

بعدازظهر ۱ شهریور آقای مهندس هاشمی، استاندار سمنان از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان:

در این بازدید آقای دکتر علی خیرالدین، رییس کمیته فنی و مهندسی بنیاد، ضمن تشریح عملیات مهندسی اجرا شده و پیشرفت فیزیکی، این پروژه را از لحاظ ویژگی های فنی منحصربفرد نام برد.
آقای دکتر مجید جدیدی، مدیر مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان نیز در زمینه تجهیزات پزشکی این پروژه بزرگ بخصوص بخش رادیوتراپی توضیحاتی ارائه نمود.
سپس آقای صدیقی ضمن تشریح ضرورت وجود چنین مرکز جامع تشخیصی و درمانی در استان برای بیماران عزیز مبتلا به سرطان و اشاره به ظرفیت نیکوکاری در استان و همّت خیّرین ملی و بین المللی، با بیان برخی مشکلات از استاندار محترم همکاری بیش از پیش ارگانها و ادارات را درخواست نمود.
آقای مهندس هاشمی ضمن تقدیر و تجلیل از این حرکت بزرگ مردمی و خیرین، قول مساعد برای حمایت همه جانبه و رفع تمامی موانع موجود را دادند و این پروژه را مهمترین و بزرگ ترین پروژه مردمی استان برشمردند.
در پایان نشان منقش به آرم زیبای بنیاد راه آسمان، توسط دکتر فرهاد ملک، رئیس هیأت امناء بنیاد به آقای مهندس هاشمی بعنوان عضو رسمی از همیاران نیک اندیش راه آسمان داده شد.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان