چهارمین جشنواره غذای سالم راه آسمان برگزار می‌شود

از آنجایی که یکی از اهداف همیشگی بنیاد نیکوکاران راه آسمان، آموزش به عموم مردم در زمینه سلامت و مبارزه و با سرطان بوده است، این بنیاد طبق سال‌های گذشته [...]

از آنجایی که یکی از اهداف همیشگی بنیاد نیکوکاران راه آسمان، آموزش به عموم مردم در زمینه سلامت و مبارزه و با سرطان بوده است، این بنیاد طبق سال‌های گذشته جشنواره غذای سالم برگزار می‌کند تا با ترویج فرهنگ تغذیه سالم بتواند گامی در زمینه سلامت شهروندان و هموطنان بردارد.

طبق سال‌‌های گذشته، تمامی عواید حاصل از فروش غذاها،‌ دسرها، انواع کیک‌ها و شیرینی‌هایی که در غرفه‌های بنیاد ارائه می‌شود صرف هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

این جشنواره در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۵ تا ۸ شب در باغ سبز سمنان برگزار خواهد شد. حدود ۱۰۰ غرفه در نظر گرفته شده است که بخش عمده آن به خیرین عزیز اختصاص داده می‌شود تا محصولات باکیفیت و سالم خود را ارائه کنند.

برخی از اعضای کمیته آموزش و پیشگیری و همچنین واحد جذب مشارکت‌های مردمی بنیاد نیکوکاران راه آسمان نیز در این رویداد حضور دارند تا بتوانیم در کنار هم گامی برای تسکین دردهای بیماران مبتلا به سرطان برداریم.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان