نیکوکاران راه آسمان، نعمت‌های الهی

روز ۲۲ آبان آقای مهندس مقدم، عضو هیئت مدیره بنیاد خیریه سلامت رازی، از مرکز پزشکی هسته‌ای و پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان بازدید نمود. در [...]

روز ۲۲ آبان آقای مهندس مقدم، عضو هیئت مدیره بنیاد خیریه سلامت رازی، از مرکز پزشکی هسته‌ای و پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان بازدید نمود. در این بازدید آقای دکتر جدیدی، مدیر مرکز پزشکی هسته‌ای راه آسمان ضمن تشریح روند و چگونگی انجام اسکن هسته‌ای، گزارشی از عملکرد مرکز ارائه داد. وی اضافه کرد از مجموع اسکن‌ها، ۸۵٪ اسکن قلب، ۱۰٪ اسکن استخوان و ۵٪ اسکن ریه، کبد، تیروئید، پاراتیروئید، کلیه و مجاری اشکی است. مدیر مرکز پزشکی هسته‌ای با اشاره به حمایت نیکوکاران از بیماران درگیر با سرطان گفت: تمامی خدمات مرکز برای بیماران درگیر با سرطان رایگان است.
آقای احمد صدیقی (مدیرعامل بنیاد راه
آسمان) در این بازدید با بیان توضیحاتی در خصوص عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی، به قدردانی از نیکوکارانی که در تأمین خشت به خشت این مرکز مشارکت دارند، پرداخت. ایشان با اشاره به پیشرفت قابل توجه بخش رادیوتراپی، از بنیاد خیریه سلامت رازی که دستگاه شتابدهنده خطی را به بنیاد نیکوکاران راه آسمان اهداء کردند، کمال تشکر را کرد و ابراز امیدواری نمود با حمایت نیک‌اندیشان، در بهار آتی از بخش رادیوتراپی بهره‌برداری شود.
وی افزود، پزشک و هنرمندی نیک‌اندیش کتیبه‌هایی طراحی کرده است که برای ماندگارشدن اقدام نیکوکارانی که در ساخت این مرکز به ما یاری رساندند، در نمای ساختمان نصب می‌شود.
آقای مهندس مقدم که در این بازدید از همت و همدلی مردم نیکوکار بسیار تحت تأثیر قرار گرفت، گفت: نیکوکاران راه آسمان نعمتهای الهی هستند.
وی در خصوص پروژه خرید دستگاه شتابدهنده خطی برای بنیاد راه آسمان گفت: این پروژه، بزرگترین پروژه بنیاد خیریه سلامت رازی بوده است.
آقای مقدم در خصوص کار خیر، ضمن بیان اینکه هدف این است که خدمتی انجام شود و اثری برای نسل‌های بعد به‌جا بماند، افزود: با آشنایی با بنیاد راه آسمان و اهداف خیرخواهانه‌اش و این پروژه عظیم مردمی که بسیار مانا است، بنیاد خیریه سلامت رازی آماده کمکهای بیشتر خواهد بود.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان