بازهم آیین دیگری در نیکوکاری و نیک‌اندیشی:”افتتاح نمایشگاه نقاشی به رنگ آسمان”

بازهم آیین دیگری در نیکوکاری و نیک‌اندیشی: “افتتاح نمایشگاه نقاشی به رنگ آسمان” در ادامه حمایت هنرمندان از اهداف بنیاد راه آسمان، این‌بار استاد محمدرضا طاهریان، نقاش و هنرمند نیک‌اندیش، [...]

بازهم آیین دیگری در نیکوکاری و نیک‌اندیشی:
“افتتاح نمایشگاه نقاشی به رنگ آسمان”

در ادامه حمایت هنرمندان از اهداف بنیاد راه آسمان، این‌بار استاد محمدرضا طاهریان، نقاش و هنرمند نیک‌اندیش، آثار ارزشمند خود را با برگزاری نمایشگاهی، به نفع بیماران درگیر با سرطان، به بنیاد نیکوکاران راه آسمان اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان بعدازظهر روز ۲۷ مهرماه، نمایشگاه نقاشی به رنگ آسمان در مراسمی شکوهمند با حضور دکتر رشید کاکاوند (ادیب توانا، شاعر، داستان‌نویس، ترانه‌سرا و پژوهشگر ادبیات فارسی) به‌همراه جمعی از نیکوکاران و هنردوستان در فرهنگسرای کومش افتتاح شد.
در این آیین ابتدا آقای احمد صدیقی مدیر عامل بنیاد راه آسمان با بیان عملی‌شدن معجزه‌آسای گام‌های راه آسمان و گشایش‌های پیش‌آمده دور از انتظار، در راه رسیدن به هدف، به حمایت‌های بیش‌ازپیش نیکوکاران در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و از همراهی همیشگی‌شان قدردانی نمود و با بیانی ویژه از استاد طاهریان که آثار ارزشمند خود را به بنیاد راه آسمان اهدا نمودند، تقدیر و تشکر کرد.
در پی آن استاد محمدرضا طاهریان ضمن خیرمقدم به حاضران، با توضیحاتی در مورد نحوه خلق آثار خود، اهمیت تلفیق هنر و نیکوکاری را تشریح کردند و ابراز خشنودی نمودند که تمام آثار هنری سالیان عمر خویش را به راه آسمان برای امور خیرخواهانه اهدا کرده‌اند و با این‌کار فعالیت هنری خود را به ثمر رساندند.
پس از آن دکتر کاکاوند در سخنانش ابتدا بیان کرد که از اقدامات مردمی در راه آسمان به وجد آمده است. وی گفت: گمان می‌کردم چیزی نباشد که من را خیلی تحت تأثیر قرار دهد، اما این‌همه هم‌قدمی مردمی در مجموعه راه آسمان و آیین زیبای تلفیق هنر و نیکوکاری، مرا بسیار دگرگون کرد.
در این‌بین امیرعلی، کودک بهبودیافته راه آسمان از نیکوکاران این بنیاد که در دوران بیماری در کنارش بودند، تشکر کرد.
مدیرعامل بنیاد راه آسمان با ابراز خوشحالی از بهبود کامل امیرعلی و لطف همیشگی یاران راه آسمان گفت: پاداش ما همین لبخند امیر علی است و بس …
سپس از نیک‌اندیشان عزیزی چون دکتر امیر فامیلی، دکتر رشید کاکاوند، آقای ابوالفضل غریبی، آقای پیوندی به نیابت از همه نیکوکاران تقدیر و قدردانی شد.
مراسم با مزایده پنج اثر برتر استاد طاهریان ادامه یافت. هنردوستان و نیک‌اندیشان با خرید این آثار، ضمن تقدیر از آثار استاد طاهریان حمایت خود از بنیاد نیکوکاران راه آسمان را اعلام کردند.
نشان منقش به آرم بنیاد راه آسمان، توسط آقای صدیقی به آقای دکتر کاکاوند، برای عضویت رسمی ایشان و همراه نیک اندیش راه آسمان شدن، هدیه داده شد.
در پایان نمایشگاه نقاشی آبرنگ به رنگ آسمان، برای حاضران در این آیین افتتاح شد.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان