نشست نیک اندیشان عمران راه آسمان برگزار شد

بعدازظهر سوم خرداد، نشست نیک اندیشان عمران راه آسمان با حضور خیرین محترم، هیأت امناء بنیاد، اعضای کمیته فنی و مهندسی راه آسمان در بخش رادیوتراپی مرکز جامع تشخیص و [...]

بعدازظهر سوم خرداد، نشست نیک اندیشان عمران راه آسمان با حضور خیرین محترم، هیأت امناء بنیاد، اعضای کمیته فنی و مهندسی راه آسمان در بخش رادیوتراپی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان:
پس از قرائت آیات قرآن ابتدا پروفسور علی خیرالدین، مدیر کمیته فنی مهندسی راه آسمان به ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی، هزینه های انجام شده و برآوردهای مالی بخش رادیوتراپی پرداخته و خواستار همراهی و حمایت خیرین برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه مهم مردمی شد.

سپس از مهندس وثوق، بنیانگذار و مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان و مهندس احمد ملک حامی بزرگ راه آسمان به نمایندگی از همه خیرین تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
در ادامه مهندس وثوق، در خصوص عوامل موفقیت های مهرانه زنجان که همانا همراهی اکثریت مردم از این کار خیر است توضیحاتی داده و اعلام کردند از پیشرفت و موفقیت راه آسمان بسیار خرسند شده و افتخار کردم.

در پایان آقای احمد صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان ضمن تقدیر از یکایک خیرین بویژه جامعه مهندسین ارجمند که در ساخت مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان همراهی داشتند، مساعدت و همراهی بیش از بیش همه عزیزان برای راه اندازی هر چه سریع تر بخش رادیوتراپی را درخواست نموده، ابراز
امیدواری کرد که با همت عالی تمامی مردم نیکوکار بتوانیم بزودی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان را افتتاح کنیم.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان