بازدید پرسنل بنیاد راه آسمان از انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه زنجان

بازدید پرسنل بنیاد راه آسمان از انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه زنجان ✳️ به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان: صبح روز شنبه ۳ تیر ماه، [...]

بازدید پرسنل بنیاد راه آسمان از انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه زنجان

✳️ به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان:
صبح روز شنبه ۳ تیر ماه، پرسنل خیر و اعضا کمیته ها و بخش های پزشکی هسته ای، مددکاری و خدمات اجتماعی، قلک و استند، جذب مشارکت‌های مردمی، امور اداری، امور مالی، فنی و مهندسی و روابط عمومی بنیاد راه آسمان از انجمن مهرانه زنجان، بازدید کردند.
در این بازدید ابتدا در مورد تاریخچه مهرانه زنجان، دستاورد ها و چشم انداز آن توضیح داده شد.
در ادامه ضمن بازدید از کلینیک تخصصی و بخش های درمانی، با واحد ها و کمیته های مهرانه ی عظیم زنجان، پرسنل بنیاد راه آسمان با مراجعه به واحد و کمیته مربوط به حیطه کاری خود، از تجربیات آنان استفاده نمودند.
سپس نشست هم‌اندیشی با حضور جناب آقای مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل محترم مهرانه زنجان و خیرین بنیاد راه آسمان تشکیل شد.
در این‌ نشست صمیمانه آقای مهندس وثوق ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور عوامل بنیاد راه آسمان، هم اندیشی و تعامل هر چی بیشتر دو مجموعه را لازم و مهم خواند.
▫️در ادامه نشست، گفتگو و هم‌فکری هایی در راستای هر چه بهتر شدن فعالیت ها و ارائه خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی صورت گرفت.
❇️لازم به ذکر است یکی از زیبایی های مهرانه در بخش شیمی درمانی، زنگ امید است که بیمار مبتلا به سرطان پس از گذراندن آخرین دوره شیمی درمانی خود و سلامتی، آن زنگ را به صدا در می‌آورد.صدای دل ‌انگیزی که امید را به دیگر بیماران می‌بخشد و شادی در دل خیرین و مهربانان مهرانه می‌نشاند.

امید است با همراهی همه خیرین، مهربانان و نیک اندیشان، بتوانیم با کسب تجربه از الگوهای برتر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان در سمنان را بزودی افتتاح نماییم.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان