بازدید رییس شورای اسلامی شهر سمنان از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه…

عصر امروز بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۱، آقای دکتر علی همتی از پروژه مردمی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان بازدید نمود. در این بازدید جناب پروفسور علی [...]

عصر امروز بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۱، آقای دکتر علی همتی از پروژه مردمی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان بازدید نمود.
در این بازدید جناب پروفسور علی خیرالدین، رئیس کمیته فنی مهندسی بنیاد راه آسمان ضمن تشریح ابعاد و ویژگی های فنی منحصر بفرد این پروژه، آن را بزرگترین پروژه مردمی در استان سمنان عنوان نمود که تماماً به همت خیّرین در حال ساخت می باشد.
ایشان توجه هر چه بیشتر مسئولین برای حل مشکلات موجود و هموار کردن راه برای تکمیل و بهره برداری آن را که برای درمان و نجات جان بیماران مبتلا به سرطان حیاتی می باشد ضروری دانست.

آقای صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان با بیان آنکه علاوه بر پیشرفت فیزیکی ساختمان، به همت خیرین محترم توفیقات چشم گیری در خصوص تامین تجهیزات پزشکی اصلی حاصل شده است، همت مضاعف مردم و مسئولان را برای تکمیل عملیات ساختمانی خواستار شد.

❇️ در این بازدید آقای دکتر علی همتی آمادگی شورای شهر سمنان و مدیریت شهرداری را برای کمک های همه جانبه از جمله محوطه سازی و سایر امور مورد نیاز به منظور تکمیل و بهره برداری این پروژه مردمی اعلام و برای تمامی دست اندرکاران و خیرین آرزوی توفیق نمود.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان