برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام راه آسمان با شعار ورزش و نشاط ضامن سلامت…

پیرو رسالت بنیاد نیکوکاران راه آسمان در مبارزه با سرطان و اهمیت ورزش در پیشگیری از این بیماری، بنیاد راه آسمان به منظور حفظ سلامت مردم و ایجاد نشاط بین [...]

پیرو رسالت بنیاد نیکوکاران راه آسمان در مبارزه با سرطان و اهمیت ورزش در پیشگیری از این بیماری، بنیاد راه آسمان به منظور حفظ سلامت مردم و ایجاد نشاط بین همیاران و شهروندان، اولین دوره مسابقه ورزشی تنیس روی میز آقایان را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان:
این مسابقه در روز جمعه ۱۶ ام دی ماه بصورت دو حذفی در سه گروه آغاز شد و در نهایت نفرات برتر آقایان؛ مهدی بهمنی فر (مقام اول) ، محمد حسن عبدلی (مقام دوم) و محمد امین پیمان خواه (مقام سوم) نائل شدند که با اهداء جام راه آسمان ، لوح تقدیر و جوایز از آنان تقدیر و تشکر بعمل آمد.
عواید حاصل از شرکت ورزشکاران نیک اندیش در این مسابقه به بیماران عزیز مبتلا به سرطان تحت پوشش بنیاد راه آسمان اهداء گردید.
با توجه به استقبال گرم ورزشکاران و حامیان ورزشی ، بنیاد راه آسمان در نظر دارد در ماه های آتی مسابقات ورزشی مانند تنیس، دوچرخه سواری و فوتسال را نیز برگزار کند.
لازم به ذکر است این مسابقه با همراهی : بانک صادرات استان سمنان، شرکت هوشمند آرمان هماره، موسسه فوتبال متین و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مدیریت پیشکسوت ورزشی آقای عبدالحسین ناظمیان برگزار شد که از همه دست اندرکاران کمال تشکر را داریم.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان ”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان