برگزاری کارگاه استرس و راه‌های مدیریت آن

امروزه کمتر فردی از تأثیر مخرب استرس بر روی جسم و روان آگاه نیست! در بسیاری از مقالات می‌توانید مشاهده کنید که استرس به عنوان یکی از عوامل قطعی بروز [...]

امروزه کمتر فردی از تأثیر مخرب استرس بر روی جسم و روان آگاه نیست! در بسیاری از مقالات می‌توانید مشاهده کنید که استرس به عنوان یکی از عوامل قطعی بروز سرطان در افراد بیان شده است. به همین دلیل یکی از سلسله جلسات آموزشی در تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ برای عزیزان تحت پوشش بنیاد نیکوکاران راه آسمان به این موضوع اختصاص یافت.

در این کارگاه سرکار خانم رویا بیدختی، روانشناس افتخاری بنیاد نیکوکاران راه آسمان، مباحث زیر را مطرح کردند:

  1. استرس چیست؟
  2. استرس با بدن چه می‌کند؟
  3. چرا باید مدیریت استرس را بیاموزیم؟
  4. چطور می‌توانیم استرس خود را کاهش بدهیم؟

 

این مراسم با معرفی تازه‌ترین فعالیت‌های واحد خدمات اجتماعی، از جمله برگزاری کلاس پتینه روی اشیا، توسط سرکارخانم صمیم مفیدی ادامه یافت. خانم بیدختی درباره اهمیت شرکت در این کلاس‌ها بیان کرد؛ «از آنجایی که فراگرفتن مهارتی تازه و همچنین مشغول بودن به کارهای هنری، یکی از راه‌های موثر در غلبه بر استرس است، بهتر است افراد در این کلاس‌ها شرکت کنند. ضمنا یاد گرفتن این مهارت توسط بیماران و یا یکی از اعضای خانواده آنها می‌تواند منتهی به کسب درآمد شود.»

لازم به ذکر است که شرکت در این کلاس‌ها برای عزیزان تحت پوشش بنیاد راه آسمان رایگان است و تمامی هزینه‌های تجهیزات آن توسط خیرین تأمین می‌شود. در ساعات پایانی، این مراسم با اهدای گلدان‌هایی که توسط خیرین در اختیار بنیاد قرار گرفته بود، خاتمه یافت.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان