دریافت نشان سرو توسط پروفسور سعدالدین عضو هیأت امنای بنیاد راه آسمان

با دریافت نشان سرو از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پروفسور سعدالدین، عضو هیأت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان به عنوان رئیس دانشگاه برتر کشور معرفی شد. دومین دوره اعطای [...]

با دریافت نشان سرو از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پروفسور سعدالدین، عضو هیأت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان به عنوان رئیس دانشگاه برتر کشور معرفی شد.

دومین دوره اعطای نشان سرو، هم‌زمان با اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، نیز برگزار شد.

نشان سرو با بررسی دقیق شاخص‌های دهگانه توسط مرکز نظارت و ارزیابی و کنترل کیفیت وزارت عتف و از بین بیش از ۱۰۹ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور به رؤسای دانشگاه‌ها اعطا می‌شود.
نشان سرو در ارزیابی عملکرد مدیران آموزش‌ عالی دارای محورهای ۱۰ گانه در دسته‌بندی‌های مدیریت نوآورانه، مدیریت منابع و بهره‌وری، مدیریت ارزشی و فرهنگی، مرجعیت و دیپلماسی علمی‌فناوری، مدیریت ارتباطات و مسئولیت اجتماعی، سلامت سازمانی و مبارزه با فساد، توسعۀ فناوری و ثروت‌آفرینی دانش‌محور، مدیریت راهبردی، مدیریت سرمایه‌های انسانی و حل مسأله و مدیریت بحران است.

بیوگرافی پروفسور سیف ‌الله سعدالدین

پروفسور سعدالدین اساتید گروه آموزشی حرارت، سیالات و تبدیل انرژی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان است .پروفسور سیف الله سعدالدین، مقطع تحصیلی کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات، در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رسانید. همچنین مدارک تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته مهندسی مکانیک با گرایش تیدیل انرژی به ترتیب در دانشگاه‌های فردوسی مشهد و علم و صنعت ایران دریافت کرد. این استاد برجسته از سال ۱۳۸۵ به عضویت هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان در آمد.

پروفسور سیف الله سعدالدین از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۲۳ به طور پیوسته به عنوان محقق پراستناد یک درصد برتر دنیا بر اساس شاخص‌های ISI-ESI و ISC ، همچنین به‌عنوان پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر جهان در سال ۱۴۰۰ در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر اساس داده‌های مستخرج از دو پایگاه ESI و WOS معرفی شده‌اند.

پروفسور سعدالدین از بنیان گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هستند و ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان، ریاست دانشگاه سمنان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان از جمله فعالیت‌های کاری پروفسور سعدالدین است.

بنیاد نیکوکاران راه آسمان به خود می‌بالد که اشخاص تأثیرگذار و موفقی همچون پروفسور سعدالدین را در کنار خود دارد و همواره قدردان تلاش‌های ایشان در مسیر دست‌یابی به اهداف بنیاد نیکوکاران راه آسمان است.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان