نشست سالانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان در سال ۱۴۰۳

نشست سالانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور قریب به اتفاق اعضا تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان [...]

نشست سالانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور قریب به اتفاق اعضا تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان این مراسم با قرائت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی و سرود راه آسمان آغاز شد و در ابتدا رئیس هیئت مدیره، مهندس مهدی جعفری، ضمن خیر مقدم به اعضای هیات امنا، از خدمات هیات مدیره و مدیر عامل قدردانی نمود. ایشان بزرگترین سرمایه بنیاد راه آسمان را اعتماد خیرین در سطح استان، کشور و حوزه بین‌الملل برشمردند.
همچنین موفقیت بنیاد راه آسمان را برای اخذ مصوبه شمول ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم را تبریک گفتند و این امر را که موجب کسر درآمدهای مشمول مالیات مؤدیان مالیاتی و همچنین نقش‌آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی می‌باشد را بسیار کارگشا اعلام کردند. ایشان اشاره داشتند با توجه به حمایت گسترده خیرین در سطح کشور از بنیاد، خدمات راه آسمان در آینده با نگاه ملی ارائه خواهد شد. ضمنا مهندس جعفری از میزبانی اتاق بازرگانی استان سمنان برای برگزاری نشست مجمع عمومی تقدیر کردند.
در ادامه هیئت رئیسه مجمع عمومی با حضور دکتر فرهاد ملک، آقای حاج علی‌اصغر جمعه‌‌ای، آقای مهندس سیدحمید علوی و آقای علی اکبر صیادجو تشکیل شد. سپس دکتر فرهاد ملک با تایید نصاب، رسمیت مجمع را اعلام و از تلاش‌های همه افرادی که در تحقق اهداف بلند راه آسمان گام برداشته‌اند قدردانی کرد و از مدیرعامل برای ارایه گزارش دعوت نمود.
آقای احمد صدیقی، بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد راه آسمان، گزارشی از عملکرد یکساله از جمله فعالیت‌های شاخص کمیته‌ها و مدیریت‌های زیرمجموعه بنیاد مانند کمیته آموزش و پیشگیری، مدیریت خدمات اجتماعی، مدیریت توسعه مشارکت‌ها، کمیته توسعه راهبردها و مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل ارائه کرد و به بیان مهم‌ترین دستاوردهای بنیاد در یک‌سال گذشته از جمله قرار گرفتن بنیاد راه آسمان در فهرست مؤسسات مشمول بند ۳ ضوابط اجرایی ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم، همچنین برگزاری برنامه‌هایی مانند جشنواره غذای سالم، جشنواره سلامت و نمایشگاه نقاشی به منظور تحقق اهداف راه آسمان اشاره شد. ارائه خدمت به بیش از ۱۲۵۰ بیمار مبتلا به سرطان از دیگر خدمات مهم مدیریت خدمات اجتماعی بنیاد عنوان گردید.
آقای صدیقی در ادامه از تمامی اعضای هیئت امنا تقاضا کرد که در جذب حمایت‌های خیرین برای تکمیل مراحل نهایی بخش رادیوتراپی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان مشارکت بیشتری داشته باشند تا این پروژه به زودی به پایان برسد و عملیات بهره‌برداری از آن آغاز شود. به این ترتیب همه مردم به‌ویژه مبتلایان به بیماری سرطان در کشور و استان از خدمات این مرکز بهره‌مند خواهند شد.
در ادامه پروفسور علی خیرالدین، مدیر کمیته فنی و مهندسی، با دعوت از مهندس مسعود محمدی‌مقدم، مدیر شرکت توسعه نگرش پایدار، که به عنوان مشاور، ناظر عالی و طراح پروژه با بنیاد همکاری دارند به ارائه گزارش پیشرفت پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان پرداخت و ویژگی‌های منحصر به فرد آن را برشمرد.
با پیشنهاد اعضای حاضر به ویژه جناب آقای فرج‌الله معماری، رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان، بحث و گفتگویی در خصوص تدوین یک برنامه روزشمار عملیاتی و ارزیابی منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه شکل گرفت که در نهایت با مشورت اعضا، مقرر شد یک کمیته پشتیبان با حضور آقایان جمعه‌ای، علوی، معماری، دکتر ترکمان، مهندس جعفری، دکتر خیرالدین، دکتر شریعت و آقای صدیقی به منظور تسریع در روند تکمیل پروژه تشکیل شود.
در ادامه صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۲ توسط بازرس قانونی و حسابرس مستقل ارائه شد و گزارش حسابرسی توسط اعضا تائید شد و به تصویب رسید.
همچنین از زحمات و تلاش‌های ارزشمند آقای مهندس مجید محمدی‌نژاد در زمان تصدی بازرسی و عضویت هیئت‌مدیره تقدیر شد. سپس عضویت آقایان حاج فرج‌اله معماری، مهندس حمید اکبری‌راد، حاج‌رضا ابراهیمیان و علی رشیدی در هیات امنای بنیاد با رأی‌گیری و تایید اعضا به هیأت تصویب گردید.
پس از این، انتخابات هیأت مدیره برگزار شد و پس از اخذ و شمارش آرا، آقایان احمد صدیقی، مهندس مهدی جعفری، محمد پیرنیا، پروفسور علی خیر‌الدین، دکتر علی گوهری، دکتر محمدعلی شریعت، دکتر حسین اعتمادی، دکتر سعید ترکمان و دکتر فرشید فریور به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره و آقای رضا بهرامی به عنوان بازرس اصلی و آقای سیدجلال موسوی به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت ۳ سال انتخاب شدند.
در پایان نشست بازدید از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان صورت گرفت و در زمان بازدید آقای صدیقی از حضور هیأت امنا، مدیریت عالمانه پروفسور خیرالدین و تلاش‌های اعضا کمیته فنی و مهندسی، شرکت ناظر و مشاور توسعه نگرش پایدار، شرکت پیشگامان فن‌اندیش، آقای مهندس اسدالله وفا (سرپرست کارگاه) و همه مهندسان همکار، تشکر کرد.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان