جشنواره غذای سالم راه آسمان با طعم مهربانی

چهارمین جشنواره غذای سالم بنیاد نیکوکاران راه آسمان، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، همزمان با روز دختر برگزار شد. رسم گشایش این آیین به دست آرام نوری، دختر نیک‌دل راه آسمان، [...]
چهارمین جشنواره غذای سالم بنیاد نیکوکاران راه آسمان، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، همزمان با روز دختر برگزار شد. رسم گشایش این آیین به دست آرام نوری، دختر نیک‌دل راه آسمان، اجرا شد و با حضور حامیان و نیک‌اندیشان همیشگی بنیاد، بسیار پرشور برگزار گردید.
این جشنواره با استقبال بی‌نظیر مردم، تعدادی از اعضای هیئت‌امناء و هیئت‌مدیره بنیاد نیکوکاران راه آسمان، در مجتمع کشاورزی و گردشگری باغ سبز سمنان، به نفع بیماران مبتلا به سرطان از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز شد و تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه داشت.
دست‌اندکاران غذای سالم با فراهم‌کردن انواع غذاهای سنتی، فرنگی، دسر، شیرینی، میوه و سبزیجات تازه و منجمد، و هنرمندان با دست‌سازه‌های زیبا، رنگ خاصی به این جشنواره بخشیدند و آن را با هنرهای خود بیش‌ازپیش مملو از مهر و شادی کردند.
همچنین اجرای موسیقی زنده، ایجاد صحنه عکس‌برداری ویژه روز دختر، تدارک غرفه‌های جذب مشارکت‌های مردمی و آموزش و پیشگیری، مورد توجه بی‌نظیر هزاران نفر از مردم نوع‌دوست شهرمان قرار گرفت.
استقبال شکوهمند از «جشنواره غذای سالم» بنیاد راه آسمان توسط مردم نیک‌اندیش سمنان، به‌خوبی نشان داد که شالوده این خطه سرشار از مهرورزی، شادی‌آفرینی، همبستگی و علاقه به امور خیرخواهانه و سلامت‌محور است.
گفتنی‌ست که درآمد حاصل از فروش محصولات عرضه‌شده در غرفه‌ها صرف هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.
در پایان از عزیزانی که بنیاد راه آسمان را در برگزاری این جشنواره همراهی کردند با هدیه گلدانی با نقش آرم راه آسمان تقدیر به عمل آمد.
با آرزوی سلامت و موفقیت‌های روزافزون و نهایت احترام و سپاس از تمامی حامیان و عزیزانی که در امور مالی، تغذیه، سلامت، جذب مشارکت‌، روابط عمومی و تبلیغات در برگزاری این جشنواره با شکوه یاریگر بودند.

گزارش عملکرد جشنواره غذای سالم راه آسمان در سال ۱۴۰۳

تعداد بازدیدکنندگان: ۵۰۰۰ نفر

تعداد غرفه‌های: ۴۶ غرفه

میزان فروش محصولات: ۱۰۰ درصد

درآمد از فروش: ۳/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

گزارش تصویری جشنواره غذا رو می‌تونید در ویدیوی زیر مشاهده کنید

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان