” برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

💠 این نشست در تاریخ ششم مرداد ۱۴۰۱ با حضور اکثریت اعضاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان [...]

💠 این نشست در تاریخ ششم مرداد ۱۴۰۱ با حضور اکثریت اعضاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تشکیل گردید.

🔻 به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان؛

🔸 پس از قرائت کلام الله مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سرود راه آسمان، آقای دکتر حسین اعتمادی، نائب رئیس هیأت مدیره بنیاد، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضار، از آقای دکتر فرهاد ملک، رئیس هیأت امناء بنیاد، برای اداره نشست دعوت به عمل آورد.

🔹 سپس هیأت رییسه جلسه با حضور جناب آقایان حاج علی اصغر جمعه ای، دکتر علی خیرالدین، مهندس سید حمید علوی با ریاست دکتر فرهاد ملک تشکیل شد.

آقای دکتر ملک ضمن تقدیر از تلاش های مدیر عامل، اعضا هیأت مدیره و کمیته فنی مهندسی، مشارکت بیش از پیش همگان را برای تحقق آرمان های راه آسمان درخواست کردند.
در ادامه با اعلام رسمیت جلسه، از مدیرعامل بنیاد راه آسمان برای ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ دعوت کردند.

🔸 آقای احمد صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان، گزارش کاملی از عملکرد یکساله از جمله فعالیت های کمیته ها و مدیریت های زیر مجموعه بنیاد، حمایت های خیرین در پروژه ساخت مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان را خدمت اعضاء محترم هیأت امناء ارائه کرد.

🔹 سپس آقای دکتر علی خیرالدین، مدیر کمیته فنی و مهندسی بنیاد، با تشریح پیشرفت فیزیکی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان و بیان ویژگی های منحصر به فرد این پروژه از حیث اصول فنی و مهندسی و معماری، هزینه ساخت و تجهیز آن را با توجه به برآوردهای فعلی بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعلام و از اعضاء هیأت امناء، حمایت همه جانبه برای تحقق این هدف بزرگ و بنای ماندگار را درخواست کرد.

🔹همچنین در این نشست، گزارش عملکرد مالی حسابرسی شده توسط حسابرس مستقل ارایه و به تصویب اعضاء هیات امنا رسید.
در این خصوص آقای مهندس سید حمید علوی با تقدیر از شفافیت مالی مطلوب، بر بهینه هزینه کرد منابع، در هر بخش تاکید کردند.
در ادامه در مورد تعیین راهکارهای مؤثر به منظور جلب مشارکت خیّرین و تأمین منابع مالی لازم برای تسریع در پیشرفت و تکمیل پروژه مرکز جامع، بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

🔸در پایان این نشست، با اهدا لوح تقدیر از زحمات ارزشمند پروفسور علی خیرالدین به خاطر مدیریت شایسته و حمایت همه جانبه ایشان در این پروژه مردمی تجلیل شد.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان ”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای