” آیین افتتاح بخش پیشرفته ماموگرافی راه آسمان “

🔻 به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان، در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱ بخش پیشرفته ماموگرافی راه آسمان ، با حضور سفیر فوق العاده و تام الاختیار ژاپن در [...]

🔻 به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان، در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱ بخش پیشرفته ماموگرافی راه آسمان ، با حضور سفیر فوق العاده و تام الاختیار ژاپن در جمهوری اسلامی ایران افتتاح گردید.

🔹طبق تفاهم نامه همکاری بین سفارت ژاپن و بنیاد نیکوکاران راه آسمان در راستای تأمین تجهیزات پزشکی پیشرفته مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان در اولین اقدام، منابع مالی یک دستگاه ماموگرافی پیشرفته به ارزش ۱۴۰ هزار یورو، از سوی مردم ژاپن و بخش همکاری های اقتصادی سفارت به بنیاد راه آسمان اهدا گردید.

🔸در مراسم آیین افتتاح بخش پیشرفته ماموگرافی بنیاد راه آسمان که در سالن ابن سینای مرکز پزشکی هسته ای این بنیاد برگزار شد ابتدا آقای احمد صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان ضمن خیر مقدم، از این اقدام انسان دوستانه کشور و مردم ژاپن قدردانی کرد.

🔹آقای دکتر محمد علی شریعت، عضو محترم هیات امناء و مدیر کمیته توسعه راهبردها، به تشریح استراتژی، چشم انداز و اهداف کلان بنیاد پرداخت.

🔸 سپس آقای آیکاوا کازوتوشی سفیر ژاپن با سخنرانی کوتاه و دلنشین به زبان فارسی ، ضمن ابراز خرسندی از همکاری صورت گرفته بیان کرد : امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری دستگاه ماموگرافی ساخت شرکت فوجی ژاپن منجر به تشخیص بهنگام بیماری و کاهش میزان مرگ و میر ناشی از سرطان پستان در استان سمنان شود .

🔹 در ادامه خانم لیلا امیری از بیماران عزیز تحت پوشش و همراه ارجمند بنیاد راه آسمان ضمن اهدا هدیه به سفیر محترم ژاپن گفت : سرطان برای من نعمتی از سوی خداوند بوده تا با خانواده بزرگی به نام راه آسمان آشنا شوم که نسبت خونی با من ندارند و بفهمم مهربانی به وسعت آسمانهاست.
وی در خصوص اهدا دستگاه ماموگرافی از سوی مردم ژاپن افزود: با این اقدام انسان دوستانه به وضوح شاهد این هستیم که مهربانی حد و مرزی ندارد و مهربانی و همدلی وابسته به ملیت و نژاد نیست. از مردم ژاپن، سفیر و هیأت همراه و تمامی خیرینی که در کنار ما با این بیماری مبارزه می کنند سپاس گزارم.

🔸 در پایان ضمن اهدا لوح یادبود به سفیر ژاپن ، مرکز پیشرفته ماموگرافی راه آسمان واقع در بخش تصویربرداری بیمارستان سینا افتتاح گردید.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای
اینماد راه آسمان