سومین جشنواره غذای سالم بنیاد نیکوکاران راه آسمان برگزار شد

* جشنواره غذای سالم راه آسمان* “تغدیه سالم از مزرعه تا خانه ” سومین جشنواره غذای سالم بنیاد نیکوکاران راه آسمان به همت حامیان و همیاران همیشگی بنیاد و با [...]

* جشنواره غذای سالم راه آسمان*
“تغدیه سالم از مزرعه تا خانه ”

سومین جشنواره غذای سالم بنیاد نیکوکاران راه آسمان به همت حامیان و همیاران همیشگی بنیاد و با حضور بی نظیر مردم عزیز، تعدادی از اعضاء هیأت امناء و هیأت مدیره بنیاد ، پس از سه سال در مجتمع کشاورزی و گردشگری باغ سبز و به نفع بیمارن عزیز مبتلا به سرطان برگزار شد.

بانوان و آقایان هنرمند سمنانی با پخت انواع غذاهای سنتی، فرنگی، دسر، شیرینی ، فراهم کردن میوه و سبزیجات تازه و دست سازه های زیبا، این جشنواره را با هنرهای رنگارنگ خود بیش از پیش ، مملو از مهر، شادی کردند.

این جشنواره با اجرای برنامه های شاد و مفرح، موسیقی زنده، بازی،سرگرمی و جایزه، غرفه های سلامت تغذیه و جذب مشارکتهای مردمی، آموزش و پیشگیری موجب استقبال بسیار عالی هزاران نفر از مردم نوع دوست شد.

“جشنواره غذای سالم ” بنیاد راه آسمان ، به خوبی نشان داد که مردم معزز استان سمنان سرشار از مهر، شادی، همبستگی بوده و علاقمند به امور خیریه و سلامت محور هستند.

با نهایت احترام و سپاس از تمامی حامیان و عزیزانی که در امور مالی، تغذیه، سلامت، جذب مشارکتها، روابط عمومی و تبلیغات ما را در برگزاری این جشنواره با شکوه یاری کردند … با آرزوی سلامتی و موفقیت های روز افزون


” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای