نشست اعضاء هیأت مدیره بنیاد راه آسمان با فرماندار شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان صبح امروز مدیرعامل بنیاد آقای احمد صدیقی به اتفاق اعضا محترم هیات مدیره آقایان محمد پیرنیا ، مجید محمدی نژاد و دکتر [...]

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان صبح امروز مدیرعامل بنیاد آقای احمد صدیقی به اتفاق اعضا محترم هیات مدیره آقایان محمد پیرنیا ، مجید محمدی نژاد و دکتر حسین اعتمادی با فرماندار محترم شهرستان سمنان جناب آقای حسن اقوامی پناه دیدار و گفت و گو کردند.

ابتدا آقای صدیقی، ضمن آرزوی توفیقات الهی برای آقای اقوامی پناه در سمت فرمانداری سمنان، گزارشی از عملکرد بنیاد در زمینه آموزش و پیشگیری از سرطان، ارایه خدمات اجتماعی و درمان بیماران تحت پوشش ارائه کرد .
مدیرعامل راه آسمان با بیان اینکه در مرکز پزشکی هسته ای با ارائه ۱۲۰۰۰ اسکن هسته ای برای بیماران استان و منطقه ثمربخش بوده گفت: پروژه بزرگ راه آسمان با مطالعه و الگو برداری از بهترین مراکز تشخیص و درمانی در دنیا با تلاش دپارتمان راهبردی بنیاد به مدیریت دکتر محمدعلی شریعت و با مدیریت عالی فنی و مهندسی پروفسور علی خیرالدین در حال اجراست.

آقای صدیقی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با سفارت ژاپن و اهداء دستگاه ماموگرافی و همراهی دیگر نیک اندیشان، خدمات تشخیصی بنیاد در حال گسترش است افزود: از بدو کلنگ زنی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان در سال گذشته، نیکوکاران در سطح استانی، ملی و بین المللی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان متعهد شده اند و با تحقق بخش زیادی از آن پیشرفت قابل توجهی در پروژه حاصل شده است.
سپس فرماندار محترم شهرستان، ضمن خیر مقدم و تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: از این همه اراده، پشتکار و همدلی که در این امر خیر در حوزه سلامت صورت گرفته است به شوق آمدم و از شما و خیرین نیک اندیش سپاسگزارم که بانی این امر خداپسندانه شده اید.

آقای اقوامی پناه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با بنیاد راه آسمان بیان کرد: همراهی با این بنیاد توفیقی است ارزشمند. اینکه مردمی با عشق به امید لبخند رضایت بخش بیماران همدل و همراه می شوند تا به یکدیگر مهربانی ببخشند و خدمت کنند، قطعا سختی های راه را هموار می کند و این راه راهی پر از مهر خداست.
وی افزود: این پروژه سنگ بنایی است برای نسل حاضر و نسل های بعد تا این کار خیر ادامه پیدا کند. کار های خیر با اخلاص، همیشه مشمول نصرت خداست و به سوی آسمان بالا رفته و ماندگار خواهد شد.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان ”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای