مدیریت سلامت راه آسمان در سال ۱۴۰۰

در راستای سند چشم انداز و ماموریت های بنیاد نیکوکاران راه آسمان در ارائه خدمات سلامت با کیفیت عالی در زمینه پیشگیری، تشخیص زود هنگام، توانمندسازی مردم و ترویج زندگی [...]

در راستای سند چشم انداز و ماموریت های بنیاد نیکوکاران راه آسمان در ارائه خدمات سلامت با کیفیت عالی در زمینه پیشگیری، تشخیص زود هنگام، توانمندسازی مردم و ترویج زندگی سالم و با نشاط و دوری از عوامل ایجاد سرطان، در سال جاری برای ۳۵۰ نفر کلاس های آموزش و پیشگیری از سرطان و نزدیک به ۱۰۰ نفر معاینه پستان صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان:
به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا ویروس، مدیریت سلامت راه آسمان ابتدا با نشر مطالب آموزشی در خصوص سرطان های پروستات و دهانه رحم و پستان، همچنین سرطان های پوست و گوارش در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کردند. بمناسبت اکتبر صورتی ( ماه آگاهی از سرطان پستان ) مدیریت خدمات اجتماعی بنیاد جهت حفظ سلامت و پیگیری روند درمان بیماران، با همکاری مطب مامایی خانم اعتمادی برای ۴۵نفر از بیماران عزیز مبتلا به سرطان، غربالگری رایگان سرطان پستان و آزمایش پاپ اسمیر انجام شد که این امر می تواند در راستای پیشگیری از عود بیماری در این عزیزان بسیار موثر باشد.
با همراهی اعضاء محترم کمیته آموزش و پیشگیری راه آسمان، برای اتباع محترم مهمانشهر مهاجرین افغان نیز آموزش و غربالگری سرطان پستان صورت گرفت.


پس از فراگیری واکسیناسیون کرونا، کلاس های حضوری آموزش و پیشگیری از سرطان برای ۱۲۰نفر از پرسنل شرکت نساجی کویر، ۳۰نفر از پرسنل اداره منابع طبیعی و ۴۰نفر از دانش اموزان و خانواده هایشان با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
با توجه به اهمیت خودآزمایی و غربالگری در پیشگیری از سرطان ، در هفته ی ملی مبارزه با سرطان برای ۳۵ نفر از پرسنل سازمان بهزیستی استان و کادر بیمارستان کوثر سمنان غربالگری پستان انجام شد.

همچنین به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان، غرفه راه آسمان با حضور سفیران سلامت و همکاران بخش توسعه مشارکتهای بنیاد و اعضاء کمیته آموزش، در مرکز تجاری ققنوس با توزیع بروشورهای اموزشی، ضمن معرفی فعالیت های بنیاد، به منظور افزایش آگاهی مردم عزیز شهرمان از علائم و راه های پیشگیری از سرطان، فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است.

 

” روابط عمومی بنیاد راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای