” دیدار اعضاء هیأت مدیره بنیاد راه آسمان با رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان…

ظهر ۹ اسفند اعضاء هیأت مدیره باتفاق آقای پروفسور ملک، رییس هیأت امناء با آقای دکتر کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت و گو کردند. [...]

ظهر ۹ اسفند اعضاء هیأت مدیره باتفاق آقای پروفسور ملک، رییس هیأت امناء با آقای دکتر کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان، در این نشست که آقای مهندس مهدی جعفری، دکتر محمد علی شریعت، دکتر حسین اعتمادی و آقای محمد پیرنیا نیز حضور داشتند، آقای صدیقی مدیر عامل بنیاد ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و دستاوردهای اخیر بنیاد راه آسمان، با اشاره به آشنایی کامل دکتر قدس با بنیاد بعنوان عضو هیات امناء، ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد تعامل و هماهنگی کامل بتوانیم به هدف مشترک که سلامت مردم بخصوص در حوزه سرطان است نائل شویم.
پروفسور فرهاد ملک نیز ضمن خرسندی از قبول مسئولیت دکتر قدس بعنوان ریاست دانشگاه، با بیان اینکه هدف مشترک و اصلی همه ما سلامت مردم است گفت : امیدواریم با ایجاد سیاست تعاملی بین دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد راه آسمان ، هم سو و هم جهت با ایجاد کارگروهی تخصصی در زمینه پیشگیری و درمان بیماری سرطان قدم های موثری برداریم و برای این منظور حفظ اعتماد خیرین به حوزه سلامت بسیار ضروری ست.
آقای مهندس جعفری رییس هیأت مدیره نیز با اشاره به اشرافیت ریاست دانشگاه به مسائل حوزه سلامت و ظرفیت های مردمی، ابراز امیدواری کرد با حمایت و راهنمایی مدیریت دانشگاه و همیاری مردم نیک اندیش انشالله نگین ارزشمند مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان در استان درخشیده و ماندگار گردد.
آقای دکتر قدس ضمن تقدیر از دستاوردهای بنیاد راه آسمان و تشکر از همّت والای اعضا محترم، مردم نیک اندیش و خیّرین، با تاکید بر همکاری دو جانبه در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه سلامت، آمادگی خود و دانشگاه علوم پزشکی را برای بهره برداری صحیح از ظرفیت خیرین و تحقق اهداف بنیاد راه آسمان اعلام نمود .

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای