پروفسور سیف الله سعدالدین دانشمند پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر دنیا معرفی شد

پروفسور سیف الله سعدالدین؛ عضو محترم هیات امناء بنیاد راه آسمان برای پنجمین سال متوالی به عنوان دانشمند پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر دنیا معرفی شد. موسسه بین المللی [...]

پروفسور سیف الله سعدالدین؛ عضو محترم هیات امناء بنیاد راه آسمان برای پنجمین سال متوالی به عنوان دانشمند پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر دنیا معرفی شد.

موسسه بین المللی ISI-ESI و WOS همه ساله بر اساس استنادات علمی پژوهشگران ، دانشمندان پژوهشگر پراستناد برتر را از بین پژوهشگران سراسر جهان انتخاب و معرفی می کند. مستندات علمی پژوهشگران ایرانی توسط سازمان ISC در ایران – شیراز بررسی و تحلیل می شود و سپس توسط این سازمان، دانشمندان پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر اعلام می شوند. امسال و برای پنجمین سال متوالی ( از سال ۲۰۱۷ الی ۲۰۲۱ ) سازمان ISC پروفسور سیف الله سعدالدین را به عنوان دانشمند پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر دنیا معرفی کرده است.

ایشان همچنین موفق به کسب عنوان رتبه اول پروژه برگزیده پژوهشی توسط وزیر نیرو در خصوص پروژه ” تحلیل، محاسبه تنوری و اندازه گیری مصرف آب و پارامتر های موثر سرمایش تبخیری و مقایسه کولرهای آبی معمولی با سایبان و بدنه پلیمری” شدند.
این پروژه برتر موجب پیشرفت و اعتلای صنعت آب و برق و دستیابی به اهداف و برنامه های علمی و پژوهشی وزارت نیرو شد.
پروفسور سعدالدین این دو افتخار را برای سمنان عزیز به عنوان دو گل تقدیم به مجاهدان و شهدای والامقام و به مردم شریف سمنان و به ویژه حامیان فرهنگ خیریه و خیرین و حامیان راه آسمان تقدیم کرد.

بنیاد راه آسمان کسب این افتخارات بزرگ را به حضور استاد، جامعه علمی کشور و استان سمنان و اعضاء هیات امناء بنیاد تبریک عرض می نماید.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای