” انتصاب پروفسور علی خیرالدین به معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم “

دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی دکتر علی خیرالدین را به عنوان «معاون فناوری و نوآوری» وزارت علوم منصوب کرد. محمد علی زلفی‌گل [...]

دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی دکتر علی خیرالدین را به عنوان «معاون فناوری و نوآوری» وزارت علوم منصوب کرد.
محمد علی زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر خیرالدین آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون فناوری و نوآوری» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن معاونت و دانشگاه‌ها، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «ارتقاء فناوری نوآورانه» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای نوآوری و فناوری به دیپلماسی و مرجعیت علمی و فناوری به انجام رسانید.
پروفسور علی خیرالدین استاد تمام ممتاز دانشگاه سمنان در رشته عمران و سازه دارای بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس در آموزش عالی، ۱۲ کتاب تألیفی، بیش از ۵۰۰ مقاله آی اس آی (ISI) علمی پژوهشی و چندین طرح ملی و بین المللی، ثبت اختراع است.
وی در سال ۱۳۹۹ به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد و چندین دوره نیز در سطح ملی و دانشگاهی به عنوان پژوهشگر برگزیده انتخاب شده است.
از سوابق اجرایی دکتر خیرالدین نیز می‌توان به ریاست دانشگاه سمنان به مدت ۸ سال، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان و رئیس دانشکده مهندسی ساختمان این دانشگاه و عضویت در هیات امنا بنیاد راه آسمان و مدیریت فنی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان اشاره کرد.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای