” اعلام حمایت استاندار معزز سمنان از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه…

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان روز دوشنبه دهم آبان، اعضاء هیأت مدیره بنیاد راه آسمان با آقای سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کردند. [...]

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان روز دوشنبه دهم آبان، اعضاء هیأت مدیره بنیاد راه آسمان با آقای سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کردند.
در این ملاقات، آقای صدیقی، مدیر عامل بنیاد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای بنیاد راه آسمان، به بیان چشم انداز و اهداف پیشروی این بنیاد خیریه پرداخت.
مدیرعامل راه آسمان ضمن تشریح همراهی ارزشمند خیرین استان و کشور از ساخت پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان افزود: با تکمیل و ساخت این پروژه ی بزرگ مردمی، علاوه بر بهره مندی مردم از بخش های مختلف تشخیصی و درمانی سرطان ، بخش رادیو تراپی (پرتو درمانی) بعنوان مهمترین بخش این مرکز، به هموطنان خدمات رسانی خواهد نمود.
در ادامه آقای مهندس جعفری، رییس هیأت مدیره بنیاد راه آسمان، تکمیل و راه اندازی این مرکز درمانی و ارائه خدمت به بیماران را آرزوی خیرین و صاحبان صنایع استان و کشور عنوان کرد.
استاندار سمنان ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام ارزشمند مردمی در استان سمنان گفت: از اجرای پروژه درمانی بنیاد نیکوکاران راه آسمان، بعنوان یک اقدام ماندگار در استان، کاملا حمایت نموده و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهم نمود.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای