” اجرای بزرگترین عملیات بتن ریزی یکپارچه در استان سمنان “

به گفته روابط عمومی بنیاد راه آسمان، دکتر علی خیرالدین، مدیر کمیته فنی مهندسی بنیاد راه آسمان اعلام کرد؛ در ادامه عملیات پروژه مردمی راه آسمان که از آبان ماه [...]

به گفته روابط عمومی بنیاد راه آسمان، دکتر علی خیرالدین، مدیر کمیته فنی مهندسی بنیاد راه آسمان اعلام کرد؛ در ادامه عملیات پروژه مردمی راه آسمان که از آبان ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده، در بخش رادیوتراپی با اتمام آرماتور بندی فونداسیون بونکرهای شتابدهنده، در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۰ بزرگترین عملیات بتن ریزی پیوسته با حجم ۵۰۰ متر مکعب ظرف ۱۶ ساعت اجرا شد.
این سازه دارای پیچیدگی های فنی خاص با دیوارهای بتن آرمه به ضخامت یک ونیم تا ۳ متر و طبق استاندارد های سازمان انرژی اتمی می باشد. همزمان آرماتوربندی سقف دال بتنی پارت شرقی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در حال اجرا می باشد. مشاور و پیمانکار بخش رادیوتراپی، شرکت مهندسی نگرش پایدار توسعه می باشد که جزء توانمندترین پیمانکاران تخصصی در زمینه ساخت مراکز سرطان است و در کارنامه خود ساخت ۸۰ بونکر رادیوتراپی را دارد.
مدیر کمیته فنی و مهندسی راه آسمان افزود: پروژه راه آسمان با مساحت ۱۰۸۵۰ متر مربع زیربنا شامل بخش های رادیوتراپی و بونکرهای شتابدهنده خطی، شیمی درمانی، کلینیک تخصصی سرطان، آزمایشگاه، تصویربرداری، دندانپزشکی، توانبخشی، آموزشی و پژوهشی است که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در بلوار ورودی اصلی سمنان در حال ساخت می باشد.
مدیریت پیمان پروژه به عهده شرکت اسکان بهسازه به مدیریت مهندس سید مهدی شاهچراغ می باشد که به صورت خیرخواهانه این مسئولیت را عهده دار شده است.
دکتر خیرالدین ابراز امیدواری کرد با استمرار و توسعه حمایت های مردمی و خیرین محترم علیرغم افزایش قابل ملاحظه هزینه های اجرایی، پروژه بی وقفه ادامه یابد.
ایشان همچنین از تلاش و حمایت های ارزشمند مدیر عامل، هیأت مدیره، هیأت امنا و خیرین بنیاد قدردانی کرد.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای