“دیدار اعضای هیأت امناء و مدیر عامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان با ریاست دانشگاه علوم…

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان: احمد صدیقی، مدیر عامل بنیاد به اتفاق اعضای هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان با دکتر نوید دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان [...]

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان:
احمد صدیقی، مدیر عامل بنیاد به اتفاق اعضای هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان با دکتر نوید دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست که پروفسور علی خیرالدین، دکتر فرهاد ملک، حجت الاسلام و المسلمین دکتر هاشمیان و مهندس احمد ملک اعضای هیأت امناء و همچنین آقای یحیایی حضور داشتند، دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به خیرین حوزه سلامت، مشارکت خیرین و سازمان های مردم نهاد را در عرصه سلامت ضروری دانست و آمادگی دانشگاه را برای همکاری همه جانبه، برای سرمایه گذاری و مشارکت خیرین و موسسات خیریه در حوزه سلامت اعلام کرد.

آقای احمد صدیقی، بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد راه آسمان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بنیاد راه آسمان در زمینه مبارزه با سرطان از جمله آموزش فراگیر به منظور پیشگیری از بیماری سرطان، راهبری یکی از پیشرفته ترین مراکز پزشکی هسته ای کشور در استان سمنان و انجام ۱۲۰۰۰ اسکن هسته ای برای بیماران اشاره کرد.
مدیر عامل بنیاد راه آسمان بیان کرد: در ادامه این وظیفه خطیر، یکی از استراتژی های اصلی بنیاد راه آسمان توسعه زیرساخت های تشخیص و درمان سرطان می باشد که در یک اقدام بزرگ و ماندگار، ساخت مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان؛ شامل کلینیک فوق تخصصی سرطان، مرکز تصویر برداری تشخیصی، بخش شیمی درمانی، رادیوتراپی، آزمایشگاه تخصصی، عمومی و پاتولوژی و بخش آموزشی در مهر ماه ۱۳۹۹ آغاز شده که با پیشرفت مناسب در دست احداث می باشد.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه مردمی، تمامی نیازهای اصلی بیماران مبتلا به سرطان در استان و منطقه تأمین و ارایه خواهد شد.

در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون تعامل و همکاری های دوجانبه در زمینه ارائه خدمات به بیماران به ویژه بیماران مبتلا به بیماری سرطان و تسریع در راه‌اندازی مرکز درمان سرطان بویژه بخش های رادیوتراپی به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پایان نسبت به امضا تفاهم‌نامه اقدام کردند.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای