“پروفسور خیرالدین، عضو محترم هیأت امناء بنیاد راه آسمان استاد نمونه کشوری شد”

بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پروفسور علی خیرالدین، عضو فرهیخته هیات امناء بنیاد راه آسمان و مدیر محترم کمیته فنی و مهندسی [...]

بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پروفسور علی خیرالدین، عضو فرهیخته هیات امناء بنیاد راه آسمان و مدیر محترم کمیته فنی و مهندسی توانست در لیست ۱۷ عضو هیأت علمی برتر کشور جای گیرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان:
پروفسور علی خیرالدین براساس فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فناوری، اجرایی، فرهنگی و اجتماعی بعنوان “عضو هیأت علمی نمونه کشور” انتخاب شد.
شایان ذکر است ؛ دکتر علی خیرالدین از اساتید برجسته دانشگاه سمنان و تنها استاد ممتاز استان سمنان است که ، بیش از ۳۰ سال سابقه تدریس در آموزش عالی را داراست .
وی دارای بیش از ۲۰ دانش‌ آموخته دکتری تخصصی، و صدها دانش‌آموخته کارشناسی ارشد پس از ارتقاء به مرتبه استادی است و در مجموع دارای بیش از ۱۲ کتاب تألیفی، بیش از ۵۰۰ مقاله ISI و علمی – پژوهشی و چندین طرح بین المللی و ملی و ثبت اختراع است.
انتخاب ایشان به عنوان پژوهشگر برتر سازمان نظام‌مهندسی کشور، رئیس نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور، مؤلف کتاب برگزیده استان، سخنران کلیدی در بیش از ۱۵ کنفرانس ملی و بین المللی، سوابق اجرایی درخشان، عضویت در مجامع علمی بین المللی، کمیته ها و قطب های علمی از جمله کمیته تدوین و بازنگری آئین نامه بتن ایران از دیگر افتخارات درخشان دکتر علی خیرالدین است .
توفیقات روز افزون در عرصه های علمی و نیکوکاری برای جناب آقای پروفسور علی خیرالدین مدیر فنی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان آرزومندیم.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای