” حضور مدیرعامل بنیاد راه آسمان در مراسم رونمایی اولین نشریه معلمانه”

اولین نشریه انجمن علمی و آموزشی معلمان سمنان؛ “معلمانه” با حضور مدیران ارشد آموزش و پرورش استان و مدیرعامل بنیاد راه آسمان رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد راه [...]

اولین نشریه انجمن علمی و آموزشی معلمان سمنان؛ “معلمانه” با حضور مدیران ارشد آموزش و پرورش استان و مدیرعامل بنیاد راه آسمان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان؛
آقای احمد صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان در مراسم رونمایی از اولین نشریه انجمن علمی و آموزشی معلمان سمنان ضمن گرامی داشت یاد معلم نیکوکار راه آسمان، شهید خلیل الله بهرامی، به معرفی راه آسمان و دستاوردهای بنیاد پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت غربالگری بمنظور پیشگیری از سرطان افزود: جامعه فرهنگیان مهمترین گروه هدف در زمینه آموزش و پیشگیری از سرطان است زیرا با ارتقاء سطح آگاهی خود و جامعه در زمینه مبارزه با سرطان می توانند در جهت تحقق اهداف بنیاد راه آسمان مشارکت نمایند.
آقای صدیقی گفت:با انعقاد تفاهم نامه با انجمن علمی و آموزشی معلمان، با بهره مندی از دانش متخصصین و تجربیات گرانسنگ معلمان زمینه های گسترده ای برای آموزش آحاد مردم بویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز وجود دارد.
مدیرعامل بنیاد راه آسمان همچنین بیان کرد: امید است با فراگیری واکسیناسیون و برطرف شدن بیماری کرونا، فعالیت های گسترده ای همچون طرح سفیران دانش آموزی راه آسمان را با همراهی انجمن معلمان برگزار نماییم.

در پایان ضمن اهداء لوح سپاس انجمن علمی و آموزشی معلمان سمنان به مدیرعامل بنیاد راه آسمان، آقای احمد صدیقی با امضاء خود بر تابلو رونمایی نشریه معلمانه برای این عزیزان آرزوی موفقیت کرد.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای