” انعقاد تفاهم نامه مسئولیت اجتماعی “

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان؛ تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و بنیاد نیکوکاران راه آسمان منعقد شد. دکتر شریعت؛ مدیر [...]

به گزارش روابط عمومی بنیاد راه آسمان؛ تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و بنیاد نیکوکاران راه آسمان منعقد شد.

دکتر شریعت؛ مدیر توسعه راهبردها و مشارکت مردمی راه آسمان در این خصوص بیان داشت: بمنظور تعامل و استفاده از همه ظرفیت ها در امر مبارزه با سرطان و افزایش سواد سلامت شهروندان این تفاهم نامه همکاری در ابعاد مختلف منعقد شده است.
از جمله موارد تفاهم شده می توان؛ برگزاری دوره های آموزشی، غربالگری و پایش سلامت از طرف بنیاد به کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و خانواده آنان اشاره کرد. همچنین در این تفاهم نامه ترغیب و تشویق پرسنل در همراهی با اهداف راه آسمان، همکاری در زمینه برگزاری برنامه های پیشگیرانه، بهره مندی از ظرفیت های اداره کل در حوزه سلامت در نظر گرفته شده است.

دکتر شریعت ابراز امیدواری کرد با توسعه این الگوی همکاری در بین سایر سازمان و دستگاههای اجرایی اقدام مؤثر در زمینه سلامت منابع انسانی و همچنین تحقق اهداف بنیاد برداشته شود.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای