“استانداری سمنان حامی بنیاد راه آسمان در خدمت رسانی به بیماران و سلامت مردم”

“استانداری سمنان حامی بنیاد راه آسمان در خدمت رسانی به بیماران و سلامت مردم” به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان، روز شنبه هفدهم آبان ماه سال جاری آقای [...]

“استانداری سمنان حامی بنیاد راه آسمان در خدمت رسانی به بیماران و سلامت مردم”

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان، روز شنبه هفدهم آبان ماه سال جاری آقای صدیقی؛ بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد راه آسمان با آقای بینایی؛ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست که دکتر شریعت؛ عضو هیئت مدیره و رییس کمیته توسعه راهبردها، دکتر بهرامی؛ رییس کمیته مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و خانم؛ صداقتی دبیر کمیته مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد راه آسمان نیز حضور داشتند؛ آقای احمد صدیقی؛ مدیرعامل بنیاد راه آسمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای بنیاد راه آسمان، به بیان چشم انداز و اهداف پیشروی این بنیاد نیکوکاری پرداخت.
مدیر عامل بنیاد راه آسمان بیان نمود: در حال حاضر بنیاد راه آسمان آموزش های لازم و موثری درخصوص پیشگیری از ابتلا و مبارزه با بیماری سرطان به بیش از ۱۲۰۰۰ نفر از مردم ارائه نموده و همچنین با تأسیس یکی از پیشرفته ترین مراکز پزشکی هسته ای کشور در استان سمنان بیش از ۱۰۰۰۰ اسکن هسته ای برای بیماران انجام داده است.
وی با اشاره به این که ساخت مجتمع امید راه آسمان جزء یکی از مهم ترین برنامه های زیربنایی و اولویت های بنیاد راه آسمان برای ارائه خدمات برای مردم می باشد، ادامه داد: این اقدام بزرگ و ماندگار بنیاد راه آسمان شامل کلینیک فوق تخصصی سرطان، مرکز تصویر برداری تشخیصی، بخش شیمی درمانی، آزمایشگاه تخصصی، عمومی و پاتولوژی و بخش آموزشی است که امیدواریم با مساعد، حمایت و همت بیش از پیش استانداری محترم سمنان، دستگاه های اجرایی مربوطه و نیکوکاران نیک اندیش به زودی به بهره برداری برسد.
آقای بینایی؛ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ضمن خیر مقدم به مدیرعامل بنیاد راه آسمان و هیات همراه، بیان داشت: نگاه پیشگیرانه بسیار مطلوب جهت جلوگیری از بروز سرطان در بین هموطنان، هم استانی ها و همشهریان عزیز در بنیاد نیکوکاران راه آسمان وجود دارد که بسیار ارزشمند است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با اشاره بر این که مجموعه های مردم نهاد به دلیل اینکه از عمق جان و اندیشه خالصانه افراد خیر نشات می گیرد، تاکید نمود: این بنیاد که متشکل از خیرین نیکو سرشت و خیرخواه است می تواند اقدامات بزرگ تری را نیز رقم بزند و ما با تمام توان خود در کنار این بنیاد مهربانی هستیم و اطمینان دارم به زودی مرکز جامع سرطان به بهره برداری خواهد رسید.
در ادامه این نشست حاضرین در جلسه پیرامون نحوه بهره‌مندی بیشتر بنیاد راه آسمان از ظرفیت و توانایی های استانداری و تعامل بیشتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای