“مهربانویی که دست رنج زندگیش را به راه آسمان هدیه داد…”

“مهربانویی که دست رنج زندگیش را به راه آسمان هدیه داد…” به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ بانوی نیکوکار تهرانی یک دستگاه آپارتمان خود واقع در استان گیلان [...]

“مهربانویی که دست رنج زندگیش را به راه آسمان هدیه داد…”

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ بانوی نیکوکار تهرانی یک دستگاه آپارتمان خود واقع در استان گیلان را به بنیاد راه آسمان اهداء کرد.
احمد صدیقی؛ بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان ضمن اعلام این خبر، گفت: بنیاد مردمی راه آسمان با همدلی و همراهی مردم عزیز فارغ از ملیت، نژاد، قومیت و مرزهای جغرافیایی، برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان تأسیس شده و اعضای این بنیاد که از دل مردم و جامعه به صورت داوطلبانه گلچین شده اند، برای حفظ و ارتقای سطح سلامت هموطنان خود از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کنند.
مدیر عامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان بیان نمود: خیرینی که با تمام قوا و با استفاده از توانایی ها، تجربیات و اندوخته های علمی، مادی و معنوی خود برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان گرد هم آمدند و با اقدامات نیکو و با ارزش خود گامی موثر در زنده نگهداشتن روحیه همدلی و خیرخواهی در جامعه بر می دارند.
احمد صدیقی ادامه داد: بانو بهجت وزیری؛ خیّر نیک اندیش تهرانی با اهدای یک دستگاه آپارتمان در استان گیلان به بنیاد راه آسمان، به همگان ثابت کرد که مهربانی مرز نمی شناسد.
وی افزود: این معلم فرهیخته پس از حضور در آیین آغاز ساخت و کلنگ زنی مجتمع امید در مهر ماه سال جاری، از بنیاد نیکوکاران راه آسمان بازدید و با گفت‌و گو با مسئولین و خیرین این بنیاد و آشنایی با اهداف، آرمان ها و چشم انداز این بنیاد، برنامه های بنیاد راه آسمان برای مبارزه با سرطان و حمایت از بیماران مبتلا به این بیماری را بسیار با ارزش و مقدس دانست و تصریح کرد؛ این بانوی نیک اندیش یک دستگاه آپارتمان مسکونی در شهر سیاهکل استان گیلان را به بنیاد نیکوکاران راه آسمان اهدا کرد و سند مالکیت این واحد مسکونی به نام بنیاد راه آسمان منتقل شد.
وی در پایان ضمن قدردانی فراوان از اقدام خیرخواهانه این بانوی مهربان، از تلاش ها و زحمات آقای عباس وفا؛ عضو هیأت امناء و مدیر واحد قلک و آقای علی زرقانی؛ وکیل حامی راه آسمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد، به لطف خداوند و حمایت نیکوکاران، این راه آسمانی ادامه خواهد داشت.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای