پروفسور علی خیرالدین: دومین گام ماندگار بنیاد نیکوکاران راه آسمان،ساخت مجتمع امید راه آسمان است.

” پروفسور علی خیرالدین: دومین گام ماندگار بنیاد نیکوکاران راه آسمان، ساخت مجتمع امید راه آسمان است. ” به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ [...]

” پروفسور علی خیرالدین: دومین گام ماندگار بنیاد نیکوکاران راه آسمان، ساخت مجتمع امید راه آسمان است. ”

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ عصر روز چهارشنبه نهم مهر ماه ۹۹ آیین آغاز ساخت مجتمع امید راه آسمان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، اعضای بنیاد نیکوکاری راه آسمان و جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران نیک اندیش برگزار شد.
پروفسور علی خیرالدین استاد ممتاز دانشگاه سمنان، عضو هیأت امناء و مدیر کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان در آیین آغازساخت مجتمع امید راه آسمان، با اشاره به رشد فزاینده و شیوع بیماری سرطان در جهان و کشور ما، بیان داشت: طبق آمارهای جهانی در سال ۲۰۳۰ پیش بینی می شود آمار مبتلایان به سرطان به عنوان دومین عامل مرگ و میر به دو برابر افزایش یابد.

استاد ممتاز دانشگاه سمنان ادامه داد: با توجه به ضرورت مبارزه همه جانبه و ایجاد زیر ساخت های لازم برای تشخیص به هنگام و درمان این بیماری می توان پیش بینی کرد که در آینده ای نزدیک ظرفیت های بخش دولتی جواب‌گوی نیازهای تشخیصی و درمانی سرطان نبوده و ظرفیت بخش خصوصی نیز به دلیل هزینه های هنگفت، امکان دسترسی را برای بسیاری از بیماران غیر ممکن می سازد.

وی افزود: در همین راستا بنیاد نیکوکاران راه آسمان به موجب سند چشم انداز و برنامه ریزی استراتژیک و مأموریت های مصوب، مصمّم شد علاوه بر فعالیت کلیدی و زیر بنایی خود در امر پیشگیری از سرطان، با انجام آموزش های فراگیر مردم برای تغییر سبک زندگی و افزایش آگاهی مردم از عوامل ابتلا به سرطان و راههای پیشگیری از آن و همچنین حمایت از بیماران مبتلا، بستر سخت افزاری و تجهیزاتی لازم به منظور تشخیص زود هنگام و درمان سرطان را در منطقه در دستور کار خود قرار دهد.

عضو هیأت امناء و مدیر کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان با اشاره بر اینکه در تیر سال ۱۳۹۷ مرکز پزشکی هسته ای با بهترین تجهیزات پزشکی روز دنیا و بهسازی و مقاوم سازی فضایی زیبا و کارآمد افتتاح شد، گفت: در طی کمتر از ۲ سال از آغاز فعالیت مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان، بیش از ۹۰۰۰ اسکن هسته ای برای بیماران انجام شده است که این امر نشان دهنده نیاز مبرم مردم منطقه به تأسیس مراکزی از این قبیل می باشد.

پروفسور علی خیرالدین بیان نمود: بنیاد نیکوکاران راه آسمان با همدلی و همراهی خیرین نیک اندیش در گام نخست که افتتاح مرکز پزشکی هسته ای و ارائه خدمت به بیماران است، موفق بوده و امیدواریم در دومین گام بزرگ و ماندگار خود یعنی ساخت مجتمع امید راه آسمان (مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان) با حمایت همه جانبه و همراهی بیش از پیش اعضای محترم هیات امناء این هدف بزرگ و بنای ماندگار تحقق یابد.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای