“حضور هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان در جلسه ی رسمی شورای اسلامی شهر سمنان”

“حضور هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان در جلسه ی رسمی شورای اسلامی شهر سمنان” ✅در این جلسه که با حضور تمامی اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تشکیل [...]

“حضور هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان در جلسه ی رسمی شورای اسلامی شهر سمنان”

✅در این جلسه که با حضور تمامی اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تشکیل گردید، ابتدا آقای احمد صدیقی؛ مدیر عامل بنیاد راه آسمان گزارشی از فعالیت های بنیاد راه آسمان در زمینه مبارزه با سرطان از جمله امر آموزش و پیشگیری، حوزه تشخیصی و دستاوردهای مرکز پزشکی هسته ای، خدمات اجتماعی و مددکاری و توانمند سازی بیماران تحت پوشش به اعضا شورای محترم ارائه گردید.


✅در ادامه آقای دکتر فرهاد ملک؛ ریاست هیأت امناء بنیاد راه آسمان، بر ضرورت توسعه زیرساخت های حوزه ی سرطان استان سمنان تأکید و با توجه به گسترش بیماری سرطان ضرورت افزایش فضاهای مورد نیاز در امر مبارزه و پیشگیری بر سرطان را تأکید داشتند.


دکتر محمد علی شریعت؛ عضو هیأت مدیره و رییس کمیته توسعه راهبردها ضمن تبیین استراتژی های بنیاد، بر استراتژی توسعه سخت افزاری و زیر ساخت های حوزه سرطان بعنوان یکی از استراتژی های اصلی تأکید نمودند.

پروفسور علی خیرالدین؛ رییس کمیته فنی و مهندسی بنیاد راه آسمان ضمن تشریح پروژه مجتمع امید راه آسمان، بخش ها و اجزای این پروژه مهم را به اعضاء محترم شورای شهر گزارش نمودند و با بیان ویژگی های منحصر به فرد این پروژه از حیث اصول معماری، اصول فنی و مهندسی، هزینه ساخت با توجه به برآوردهای فعلی را بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان اعلام کردند و از اعضاء شورای شهر و شهرداری درخواست حمایت همه جانبه برای تحقق این هدف بزرگ و بنای ماندگار را داشتند.

✅در این جلسه اعضای محترم شورای شهر ضمن تقدیر از فعالیت های بسیار چشم گیر و زیر بنایی بنیاد راه آسمان در حوزه سلامت و امر مبارزه با سرطان تقدیر و تشکر نمودند.

✅آقای دکتر سید مسعود سیادتی؛ ریاست محترم شورای شهر اعلام داشتند؛ با توجه به قوانین و رسالت شورا و شهرداری در حفظ بهداشت و سلامت شهروندان بر حمایت و افزایش توسعه زیر ساخت های مربوط بهداشت و درمان شهروندان اعلام آمادگی برای حمایت همه جانبه و مساعدت های قانونی در راستای تحقق اهداف بنیاد راه آسمان بویژه ساخت مجتمع امید راه آسمان را اعلام کردند.

✅همچنین دکتر ناظم رضوی؛ شهردار محترم سمنان نیز ضمن تشکر از فعالیت های بسیار خوب بنیاد راه آسمان و موقعیت و ویژگی‌های پروژه مجتمع امید آمادگی شهرداری سمنان را برای همکاری همه جانبه از جمله تحصیل و مساعدت صدور پروانه ساختمان جهت شروع عملیات پروژه مجتمع امید راه آسمان بیان داشتند.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای