برگزاری کارگاه تخصصی گروه مشاوران در دفتر بنیاد راه آسمان (شاهرود) کلید خورد

برگزاری کارگاه تخصصی گروه مشاوران در دفتر بنیاد راه آسمان (شاهرود) کلید خورد کارگاه تخصصی گروه مشاوران با حضور دکتر بسطامی روانپزشک مجرب و نوزده نفر از مشاوران و روانشناسان [...]

برگزاری کارگاه تخصصی گروه مشاوران در دفتر بنیاد راه آسمان (شاهرود) کلید خورد

کارگاه تخصصی گروه مشاوران با حضور دکتر بسطامی روانپزشک مجرب و نوزده نفر از مشاوران و روانشناسان داوطلب دردفتر بنیاد تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی راه آسمان، دبیر کمیته اطلاع رسانی بیان کرد: این جلسه پیرامون نحوه اطلاع رسانی اخبار بد به بیماران و خانواده های ایشان با نگاه ویژه به افرادی است که تازه از بیماری خود مطلع و نکاتی که مشاوران باید در حین درمان بیماران رعایت نمایند.
دکتر بسطامی؛ روانپزشک داوطلب در ادامه بیان کرد: یکی از از نکات مهم تاکید و الزام به اطلاع رسانی صحیح به بیماران درباره بیماری، مراحل درمان، پیگیری مراحل درمان، راهنمایی درمورد عوارض داروها و رژیم غذایی…و کلابهبود وضعیت موجود بیمار است.
ایشان با اشاره به اینکه مراحل حمایتی درشش گام صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: درنظر گرفتن خصوصیات شخصیتی فرد بیمار و انتخاب زمان و مکان مناسب گام نخست است و پس از آن، اقدامات حمایتی دیگر و پیگیری درمان و چگونگی حمایت صحیح خانواده باید انجام شود.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای