مصاحبه با خانم دکتر صبور؛ متخصص مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان در سالگرد افتتاح…

مصاحبه با خانم دکتر صبور؛ متخصص مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان در سالگرد افتتاح این مرکز در سمنان دستگاه اسکن مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان یکی از پیشرفته [...]

مصاحبه با خانم دکتر صبور؛ متخصص مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان در سالگرد افتتاح این مرکز در سمنان

دستگاه اسکن مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان یکی از پیشرفته ترین و با کیفیت ترین دستگاه اسکن هسته ای کشور است.
خانم دکتر صبور؛ متخصص مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان با اعلام این مطلب افزود: دستگاه اسکن این مرکز مدل spect 2016 بوده و با داشتن دو هد از حساسیت و سرعت دو برابری تصویربرداری نسبت به دستگاه ها تک هد برخوردار است.
به گفته خانم صبور این مرکز از نظر فضا، امکانات، تجهیزات و رعایت اصول و مقررات حفاظت پرتوی از استاندارد بالایی برخوردار بوده و با حضور اساتید متخصص در مرکز تحقیق و توسعه پروتکل های تصویربرداری و استانداردسازی آن ها با معیار های بین المللی انجام می شود.
وی افزود: در این مرکز روزانه تیمی شامل پرستارها ، تکنسین های پزشکی هسته ای و نیروهای بخش پذیرش در یک پروسه زمانی منظم با حفظ حقوق، شأن، منزلت و ایجاد آرامش به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.
خانم دکتر صبور اسکن از بیماران بدون محدودیت سنی را از دیگر مزایای این مرکز اعلام کرد و افزود: نمونه آن هم اسکن بدون بیهوشی یک نوزاد ۴۵ روزه مشکوک به عفونت استخوان بود که ماه گذشته با موفقیت انجام شد.
وی ابراز امیدواری کرد: این مرکز بتواند با کادر مجرب و متخصص در جهت تشخیص و پیشگیری بموقع بیماری ها گامی موثر بردارد.

“روابط عمومی راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای