برگزاری نشست پایان سال همکاران موسسه نیکوکاران “راه آسمان”

برگزاری نشست پایان سال همکاران موسسه نیکوکاران “راه آسمان” این نشست صمیمانه با حضور تمامی اعضاء فعال در کمیته های تخصصی و واحدهای اجرایی با هدف ارائه عملکرد یکساله موسسه [...]

برگزاری نشست پایان سال همکاران موسسه نیکوکاران “راه آسمان”

این نشست صمیمانه با حضور تمامی اعضاء فعال در کمیته های تخصصی و واحدهای اجرایی با هدف ارائه عملکرد یکساله موسسه نیکوکاران راه آسمان برگزار شد.
آقای صدیقی مدیر عامل موسسه ضمن خیر مقدم به حضار ، عملکرد مثبت یکساله ی موسسه را نتیجه همت و پشتکار همه اعضاء موسسه برشمارد . آقای صدیقی با اشاره به استراتژی های دوازده گانه راه آسمان افزود: راه اندازی مرکز پزشکی هسته ای در تیر ماه امسال یکی از مهم ترین برنامه های موسسه بود که خوشبختانه با همت بالای خیران و نیک اندیشان تحقق یافت. وی همچنین راه اندازی شعبه راه آسمان در شاهرود را نیز از دیگر دستاوردهای امسال موسسه برشمرد.
در این نشست دکتر شریعت ؛ عضو هیات مدیره و مدیر توسعه راهبردهای موسسه نیز در برنامه ای آموزشی در خصوص نحوه ارتباط موثر و تاثیر آن در تحقق اهداف موسسه که جذب مشارکتهای مردمی یکی از آن هدف هاست مطالب ارزشمندی ارایه کردند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
تقدیر از تمامی همکاران فعال، برگزاری مسابقه و اجرای نمایش با گویش سمنانی از دیگر برنامه های این نشست پایان سال اعضاء موسسه بود.

” روابط عمومی راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای