افتتاح مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان سمنان

بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور، با حضور معاون اجتماعی وزیر بهداشت و با تلاش نیکوکاران موسسه خیریه راه آسمان در سمنان راه اندازی شد. مرکز پزشکی هسته ای [...]

بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور، با حضور معاون اجتماعی وزیر بهداشت و با تلاش نیکوکاران موسسه خیریه راه آسمان در سمنان راه اندازی شد.
مرکز پزشکی هسته ای سمنان دارای تجهیزات تصویربرداری با آخرین تکنولوژی های پزشکی هسته ای دنیاست و هزینه ساخت و تجهیز چهار و نیم میلیارد تومانی آن را نیکوکاران پرداخت کرده اند.
دکتر مجید جدیدی مدیر مرکز پزشکی هسته ای سمنان گفت: ۹۰ درصد فعالیت این مرکز، تشخیصی و تصویربرداری است و در حوزه درمان، فقط بخش سرپایی پرکاری تیروئید آن فعال شده است.
وی افزود: در این مرکز امکان تصویربرداری های نیازمند به رادیو دارو نظیر اسکن قلب، ریه، استخوان، مغز، مغز استخوان، کلیه، تیروئید، کبد و طحال وجود دارد.
مدیر مرکز پزشکی هسته ای سمنان تصریح کرد: سایر بخش های درمانی مرکز پزشکی هسته ای سمنان هم با کمک خیران راه اندازی شود.
احمد صدیقی مدیرعامل موسسه خیریه راه آسمان هم گفت: ساخت و تجهیز مراکز رادیوتراپی، شیمی درمانی و کلینیک فوق تخصصی سرطان هم که بخش های درمانی مرکز پزشکی هسته ای سمنان هستند، با کمک خیران آغاز شده است.
وی افزود: همه هزینه های تشخیصی و تصویربرداری در این مرکز برای مبتلایان به سرطان رایگان و برای سایر مراجعه کنندگان بر اساس تعرفه های دولتی است.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای