سخن مدیر عامل

احمد صدیقی

مدیر عامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان

فوق لیسانس حقوق بین الملل

بنیاد نیکوکاران راه آسمان از سال 1392 با تکیه بر همدلی و همراهی خیرین سخاوتمند در امر پیشگیری و مبارزه با سرطان افتخار فعالیت دارد.

ما در افزایش آگاهی عمومی در مورد علل بروز سرطان و غربالگری‌های اولیه تلاش می‌کنیم و این خدمات به طور رایگان به همه انسان‌ها فارغ از جنس، نژاد و مذهب ارائه می‌شود. همچنین در تمامی مراحل، با رعایت استانداردهای لازم، برای دسترسی همگان به امکانات درمانی با کیفیت مناسب و خدمات حمایتی جامع تلاش می‌کنیم و کمک‌های درمانی، توانبخشی و اجتماعی را به مبتلایان ارائه می‌نماییم. این خدمات برای کاهش بار سنگین مالی و روانی که سرطان بر دوش بیماران و خانواده‌هایشان وارد می‌کند، ارائه می‌شود.
لازم به ذکر است در راه آسمان برای رسیدن به مأموریت خود و ارتقای کیفیتِ مراقبت از بیماران، صرفاً به حمایت مادی و معنوی نیکوکاران وابسته است.
احمد صدیقی
از شما دعوت می‌کنم به این پویش بزرگ مردمی بپیوندید و در ایجاد آینده‌ای سالم‌تر و امیدوارکننده‌تر نقشی ارزنده ایفا کنید. با شفقت و مشارکت شما عزیزان می‌توانیم گام‌های مهمی در مبارزه با سرطان برداریم. ما از حمایت و محبت تمامی نیک‌اندیشان قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که با هم بتوانیم به هدف مشترک خود در نبرد با سرطان پیروز شویم.
احمد
صدیقی
سال
مدیریت راه آسمان
0
سال
مشاور حقوقی
0