آشنایی با راه آسمان

تاریخچه

معرفی بنیاد راه آسمان

بنیاد نیکوکاران راه آسمان، سازمانی مردم‌نهاد و خیریه است که در سال ۱۳۹۱ با مجوز رسمی سازمان بهزیستی ایران، با شماره ثبت ۳۷۵ تأسیس شده است.

از سال ۱۳۹۵ بر اساس رویکرد تخصصی و سیاست‌گذاری هیئت امناء و مصوبات دپارتمان توسعه راهبردهای بنیاد، رسالت اصلی بنیاد راه آسمان مبارزه همه جانبه با بیماری سرطان و حمایت از مبتلایان تعیین شد.

حالا که بیش از یک دهه از تأسیس این بنیاد می‌گذرد، خدمات سلامت در حوزه سرطان با کیفیت عالی به متقاضیان ارايه می‌شود و در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان و بازتوانی بیماران ارائه فعالیت می‌کند.
1 سال

خدمت رسانی

سیاست ها

رسالت اصلی بنیاد راه آسمان

از سال ۱۳۹۵ بر اساس رویکرد تخصصی و سیاست‌گذاری هیئت امناء و مصوبات دپارتمان توسعه راهبردهای بنیاد، رسالت اصلی بنیاد راه آسمان مبارزه همه جانبه با بیماری سرطان و حمایت از مبتلایان تعیین شد. حالا که بیش از یک دهه از تأسیس این بنیاد می‌گذرد، خدمات سلامت در حوزه سرطان با کیفیت عالی به متقاضیان ارايه می‌شود و در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان و بازتوانی بیماران ارائه فعالیت می‌کند.
این بنیاد بر اساس ساختار سازمانی و اساسنامه مصوّب، بصورت هیئت امنایی اداره می‌شود. هیئت امنا به عنوان مهم‌ترین رکن، تمامی سیاست‌ها و تصمیمات کلان بنیاد راه آسمان را تعیین و تصویب می‌نماید.

راه آسمان در یک نگاه

تعداد کارکنان

کمکهای نقدی

تعداد همیاران

مددجویان

حامیان معنوی