اندیشه های پاک و دستان سخاوتمند، سازندگان خانه امید”

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد راه آسمان، مهندس احمد ملک؛ مدیر عامل شرکت صنایع غذایی مانا، در بازدید از مرکز پزشکی هسته ای و پروژه مجتمع [...]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد راه آسمان، مهندس احمد ملک؛ مدیر عامل شرکت صنایع غذایی مانا، در بازدید از مرکز پزشکی هسته ای و پروژه مجتمع امید (مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان) حرکت این بنیاد مردمی را برای مردم منطقه و کشور بسیار ارزشمند دانست و گفت: پروژه مجتمع امید، بنایی ماندگار برای خدمت رسانی و درمان بیماران مبتلا به سرطان است و شایسته حمایت از طرف مردم نیک اندیش می باشد.

در این دیدار دکتر فرهاد ملک؛ رییس هیأت امناء بنیاد راه آسمان ضمن تشرح اهداف بلند مدت بنیاد راه آسمان، هدف این بنیاد را توسعه زیر ساخت های تشخیص و درمان سرطان در استان و کشور به دلیل شیوع روزافزون این بیماری بیان کرد.
احمد صدیقی؛ بنیانگذار و مدیرعامل راه آسمان نیز، اعتماد مردم و خیرین را بزرگترین سرمایه اجتماعی خواند و گفت: با اقبال مردم نیکوکار، در برنامه زمانی پیش بینی شده، این بنای ماندگار را خواهیم ساخت.

در پایان این دیدار، مهندس احمد ملک حمایت مالی خود را برای خرید دستگاه پیشرفته شتابدهنده خطی (رادیوتراپی) مجتمع امید راه آسمان اعلام نمود.
لازم به ذکر است برنامه تأمین منابع مالی ساخت مجتمع امید، صرفا با حمایت نیکوکاران و خیرین محترم انجام خواهد شد و هر یک از بخش ها و تجهیزات مرکز جامع مبارزه با سرطان، به نام بانیان آن ثبت و ماندگار خواهد شد.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای