“اندیشه های نیک، دستان مهربان”

“بزرگ مرد نیکوکاری، تامین هزینه ساخت بخش شیمی درمانی مجتمع امید را برعهده گرفت.” به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ حاج عبدلله ابراهیم خیر نیک اندیش، تامین تمام [...]

“بزرگ مرد نیکوکاری، تامین هزینه ساخت بخش شیمی درمانی مجتمع امید را برعهده گرفت.”

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ حاج عبدلله ابراهیم خیر نیک اندیش، تامین تمام هزینه های ساخت بخش شیمی درمانی مجتمع امید راه آسمان که مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان است را بر عهده گرفت.
احمد صدیقی بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد راه آسمان ضمن اعلام این خبر مسرت بخش، گفت: با توجه به کلنگ زنی و آغاز ساخت مجتمع امید راه آسمان در مهر ماه سال جاری، خیرین و نیکوکارانی از استان سمنان و سایر استان ها، همراهی خود را برای ساخت این بنای ماندگار اعلام کردند.
مدیر عامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان ادامه داد: حاج عبدلله ابراهیم خیر بخشنده و نیکوکار، پس از اطلاع و آشنایی با اهداف این بنیاد نیکوکاری، تمامی هزینه های ساخت بخش شیمی درمانی را که قریب به ۵ میلیارد تومان می باشد را‌ تقبل نمود.
صدیقی با اشاره این که فاز اول مجتمع امید راه آسمان با زیربنایی حدود ۹۶۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در سمنان در حال ساخت است، گفت: این مرکز شامل بخش های تشخیصی، تصویریرداری، شیمی درمانی، آزمایشگاه تخصصی، پژوهشی و آموزشی می باشد که خیرین عزیز می توانند در ساخت هر بخش یا فضای زیر مجموعه آن که به صورت مجزی ارزیابی شده است مشارکت و همراهی نمایند.
وی افزود: همچنین هزینه ساخت هر متر مربع این مرکز ۷ میلیون تومان برآورد شده که نام خیرین و نیکوکارانی که در ساخت مجتمع مشارکت می کنند، در این بنا ثبت خواهد شد.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای