“دکتر گلرو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: تلاش شبانه روزی خیرین بنیاد راه آسمان،…

“دکتر گلرو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: تلاش شبانه روزی خیرین بنیاد راه آسمان، امید بخش و تحسین برانگیز است و حال انسان را خوب می کند.” به گزارش [...]

“دکتر گلرو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: تلاش شبانه روزی خیرین بنیاد راه آسمان، امید بخش و تحسین برانگیز است و حال انسان را خوب می کند.”

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران راه آسمان، روز یکشنبه هجدهم آبان ماه سال جاری احمد صدیقی؛ بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد راه آسمان به اتفاق جمعی از اعضای هیات مدیره این بنیاد نیکوکاری با دکتر گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار مدیرعامل بنیاد راه آسمان ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، به تشریح فعالیت ها و اقدامات گسترده این بنیاد در زمینه های آموزشی، پژوهشی و درمان بیماری سرطان پرداخته و همچنین برنامه های آتی این بنیاد را پیرامون توسعه کیفی و کمی و پیگیری پروژه دردست احداث مجتمع امید راه آسمان بیان نمود.
وی تصریح کرد: بنیاد راه آسمان بنیادی سلامت محور است و وضعیت سلامتی و ارتقای سطح سواد مردم درخصوص راه های پیشگیری و درمان بیماری ها بسیار حائز اهمیت است.
بنیانگذار راه آسمان ادامه داد: ارتقای سطح سلامت جامعه با همراهی و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی در جامعه امکان پذیر است و با همراهی و تعامل نماینده منتخب مردم و استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی در حوزه سلامت دوشادوش یکدیگر برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم عزیز استان تلاش خواهیم کرد.
دکتر گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و قدردانی از تلاش های دلسوزانه و خدمات ارزنده دست اندرکاران بنیاد راه آسمان، در خصوص همکاری همه جانبه و حمایت از پیشرفت و توسعه بیشتر این بنیاد تاکید کرد.
وی ظهار نمود: الحمدالله در این چند ساله شاهد پیشرفت بسیار مطلوب و ستودنی بنیاد راه آسمان بوده ایم و این حاصل تلاش های شبانه روزی اعضای هیات مدیره و خیرین محترم است.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی فعالیت های این بنیاد را تحسین برانگیز خواند و اذعان کرد: این گونه اقدامات مردمی و خیرخواهانه که به صورت علمی و جدی پیگیری می شود ضمن امید بخشی به ما، وظیفه ما را نیز سنگین تر می کند.
وی افزود: با مشاهده این گونه فعایت های ارزشمند در منطقه تحت پوشش و حوزه انتخابی خودم، احساس افتخار می کنم و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشبرد امور بنیاد راه آسمان هستم.
در ادامه این جلسه اعضاء پیرامون بهره‌مندی از ظرفیت های داخلی و خارجی به منظور تقویت فعالیت های این بنیاد به هم اندیشی و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای