مجتمع امید راه آسمان کلنگ زنی شد.

” مجتمع امید راه آسمان کلنگ زنی شد. ” به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ عصر امروز چهارشنبه نهم مهر ماه سال جاری آیین [...]

” مجتمع امید راه آسمان کلنگ زنی شد. ”

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد نیکوکاران راه آسمان؛ عصر امروز چهارشنبه نهم مهر ماه سال جاری آیین کلنگ زنی مجمتع امید راه آسمان که مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان است، با حضور جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی، اعضای هیات امنای بنیاد راه آسمان، خیرین و نیکوکاران نیک اندیش بنیاد راه آسمان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم صدیقی بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد راه آسمان ضمن خیرمقدم به مدعوین، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بنیاد راه آسمان در زمینه مبارزه با سرطان ارائه نمود.
مدیرعامل بنیاد راه آسمان بیان نمود: آموزش فراگیر بیش از ۱۲۰۰۰ نفر از مردم به منظور پیشگیری از بیماری سرطان و تأسیس و راهبری یکی از پیشرفته ترین مراکز پزشکی هسته ای کشور در استان سمنان و انجام بیش از ۹۰۰۰ اسکن هسته ای جزئی از اقدامات انجام شده این بنیاد است.
مدیرعامل بنیاد راه آسمان ادامه داد: در ادامه این وظیفه خطیر، یکی از استراتژی های اصلی بنیاد راه آسمان توسعه زیرساخت های تشخیص و درمان سرطان می باشد که در یک اقدام بزرگ و ماندگار، ساخت مجتمع امید راه آسمان شامل کلینیک فوق تخصصی سرطان، مرکز تصویر برداری تشخیصی، بخش شیمی درمانی، آزمایشگاه تخصصی، عمومی و پاتولوژی و بخش آموزشی، امروز آغاز می گردد.
بنیانگذار بنیاد نیکوکاران تصریح نمود: راه آسمان با بهره برداری از این پروژه مردمی، نیازهای اصلی بیماران مبتلا به سرطان در استان و منطقه ارائه و تأمین خواهد نمود.
وی افزود: مبالغ مالی این پروژه مردمی که بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان می باشد صرفا با حمایت ها و همت عالی نیکوکاران کشور و استان تأمین خواهد شد.

در ادامه دکتر فرهاد ملک رئیس هیأت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان در آیین کلنگ زنی مجتمع امید راه آسمان ضمن نکوداشت نام و یاد شادروان علی اصغر حاجی بابا عضو فقید هیأت امنای این بنیاد، برای روح ایشان طلب علو درجات مسئلت داشت.
رئیس هیأت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان بیان کرد: به لطف خداوند، همت خیرین و تلاش های هیأت مدیره به ویژه مدیر عامل بنیاد موفقیت های چشمگیری حاصل شده است.
دکتر ملک ضمن با اشاره به این که هدف و رویکرد بنیاد راه آسمان توسعه زیرساخت ها و ساخت مجتمع امید است، گفت: عزم و اهتمام مضاعف هیأت امناء و خیرین در راستای این امر خطیر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به بنیانگذار، اعضای هیات مدیره و تمامی اعضای بنیاد راه آسمان برای شکوفایی و رشد این بنیاد در راه خدمت رسانی به بیماران سرطانی، گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد و نیکوکاری مثل بنیاد نیکوکاری راه آسمان و تعامل و همکاری بسیار مفید این بنیاد با حوزه سلامت درخصوص خدمت رسانی با کیفیت و مطلوب به بیماران بسیار تاثیرگذار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمام توان و قوا از بنیاد راه آسمان حمایت می نماید و امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این مرکز تخصصی، بتوانیم خدمات مطلوب‌ و مناسب‌تری را به بیماران عزیز ارائه نماییم.‎
همچنین پهلوان محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی کشور که مهمان ویژه و مردمی این مراسم بود گفت: آنچه که می تواند یک پهلوان را از یک ورزشکار عادی متمایز کند، مردم داری و فروتنی اوست. به خیری که با اهدای مبلغ هر چند مقداری ناچیز در مسیر درمان و خدمت رسانی به بیماران گام بر می دارد، می توان عنوان پهلوانی داد.
محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی کشور ادامه داد: اعضای بنیاد نیکوکاران راه آسمان با اقدامات خیر و ستودنی خود سلامتی و لبخند را به بیماران هدیه می دهند که این امر هدیه ای زیبا و ستودنی است که جای بسی قدردانی دارد.

سپس جهان پهلوان حاج محمدرضا طالقانی مدال قهرمانی کشتی خود را به بنیاد راه آسمان برای به مزایده گذاشتن این مدال با ارزش برای گردش کار نیک و مهربانی در راه آسمان اهدا نمود.
در پایان این مراسم، پروژه بزرگ مجتمع امید راه آسمان توسط امیرعلی عزیز و با حضور جهان پهلوان محمدرضا طالقانی، اعضاء هیأت امناء، مسئولین و نیک اندیشان عزیز کلنگ زنی شد.
گفتنی است: پروفسور علی خیرالدین استاد ممتاز دانشگاه سمنان و عضو هیأت امناء و مدیر کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان به بیان گزارشی از مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان (مجتمع امید راه آسمان) پرداخت.
لازم به ذکر است: پخش کلیپ معرفی بنیاد راه آسمان، اهدای پیراهن و توپ ملی بسکتبال توسط کاپیتان این تیم به بنیاد، تقدیر و تشکر از مسئولین و میهمانان نیک اندیش عزیز، تجلیل از جهان پهلوان حاج محمدرضا طالقانی توسط احمد صدیقی مدیرعامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان و بارش گلبرگ های مهربانی بر سر نیک اندیشان و خیرین عزیز از دیگر برنامه های این آیین بود.

“مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای