” برگزاری نشست سالیانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان “

” برگزاری نشست سالیانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان ” در این نشست که با حضور اکثریت اعضاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تشکیل گردید، [...]

برگزاری نشست سالیانه مجمع عمومی هیأت امناء بنیاد نیکوکاران راه آسمان

در این نشست که با حضور اکثریت اعضاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تشکیل گردید، ابتدا آقای دکتر اعتمادی؛ رئیس هیأت مدیره بنیاد، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور هیأت امناء محترم، جلسه را آغاز نمودند.
در ادامه آقای دکتر فرهاد ملک؛ رئیس هیأت امناء بنیاد، با نکوداشت نام و یاد شادروان علی اصغر حاجی بابا، عضو فقید هیأت امناء، برای روح ایشان طلب علو درجات مسئلت داشتند و بیان کردند به لطف خداوند، همت خیرین و تلاش های هیأت مدیره بویژه مدیر عامل بنیاد موفقیت های چشمگیری حاصل شده است. دکتر ملک تأکید کرد؛ با توجه به رویکرد بنیاد برای توسعه زیرساخت ها و ساخت مجتمع امید، عزم و اهتمام مضاعف هیأت امناء و خیرین را درخواست کردند.
سپس مدیرعامل بنیاد؛ آقای احمد صدیقی گزارش کاملی از عملکرد یکساله از جمله فعالیت های مدیریت ها و کمیته های زیر مجموعه بنیاد و مقایسه ی آمار سال ۹۷ – ۹۸ را خدمت اعضاء محترم هیأت امناء ارائه کردند.
در ادامه پروفسور علی خیرالدین ضمن تشریح پروژه مجتمع امید راه آسمان، بخش ها و اجزای این پروژه مهم را به اعضاء محترم گزارش نمود و با بیان ویژگی های منحصر به فرد این پروژه از حیث اصول معماری، اصول فنی و مهندسی، هزینه ساخت پروژه به غیر از تجهیز را با توجه به برآوردهای فعلی بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان اعلام کرد و از اعضاء هیات امناء درخواست حمایت همه جانبه برای تحقق این هدف بزرگ و بنای ماندگار را داشتند.
سپس گزارش عملکرد مالی و تراز منتهی به سال ۱۳۹۸، توسط بازرس قانونی بنیاد؛ آقای مهندس مجید محمدی نژاد ارائه و به تصویب مجمع رسید.

” مدیریت ارتباطات و امور بین الملل راه آسمان

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای