“انعقاد و مبادله تفاهم همکاری بین بنیاد نیکوکاران راه آسمان و دفتر خدمات حوزه های…

“انعقاد و مبادله تفاهم همکاری بین بنیاد نیکوکاران راه آسمان و دفتر خدمات حوزه های علمیه ای استان سمنان در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان” در این [...]

“انعقاد و مبادله تفاهم همکاری بین بنیاد نیکوکاران راه آسمان و دفتر خدمات حوزه های علمیه ای استان سمنان در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان”

در این دیدار آقای صدیقی؛ مدیر عامل بنیاد راه آسمان ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه حضرت آیت الله شاهچراغی از اهداف و برنامه های بنیاد راه آسمان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و طرح های آتی بنیاد ارائه کرد.
در ادامه حجت السلام قدرتی؛ مدیر دفتر خدمات حوزه های علمیه استان توضیحاتی در خصوص تفاهمات انجام شده با بنیاد راه آسمان در زمینه ارائه خدمات جامع آموزشی، پیشگیری و تشخیصی به طلاب، روحانیون و خانواده آنان از سوی بنیاد راه آسمان ارائه نمودند همچنین آمادگی جامعه محترم روحانیت برای تشریح و تبلیغ اهداف خیرخواهانه بنیاد راه آسمان را اعلام کردند.
در پایان این دیدار، حضرت آیت الله شاهچراغی؛ نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فعالیت های خیرخواهانه در زمینه بیماران مبتلا به سرطان را یکی از بهترین امور خیریه عنوان کردند و افزودند: با توجه به حرکت خوب بنیاد راه آسمان در این زمینه می توان گفت “راه آسمان، راه بهشت است” زیرا یکی از برنامه های مفید راه آسمان پیشگیری از بیماری سرطان است و این یکی از مصادیق تقوی است. تقوی بمعنی پیشگیری. پیشگیری هم می تواند از گناه باشد هم از بیماری و درد مردم.
در خاتمه معظم له ضمن تأکید بر نشر تشریح این کار خیر، برای توفیقات روز افزون دعا کردند.

“روابط عمومی راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای