نخستین اسکن ویژه نوزادان در مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان سمنان با موفقیت انجام…

نخستین اسکن ویژه نوزادان در مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان سمنان با موفقیت انجام شد. این اسکن صبح امروز از نوزاد ۴۵ روزه که مشکوک به عفونت استخوان بود [...]

نخستین اسکن ویژه نوزادان در مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان سمنان با موفقیت انجام شد.

این اسکن صبح امروز از نوزاد ۴۵ روزه که مشکوک به عفونت استخوان بود انجام گرفت.
دکتر دانایی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، فوق تخصص اطفال و پزشک معالج نوزاد گفت: این نوزاد ۴۵ روزه با وزن یک کیلو گرم در هفته بیست و نهم بارداری مادر متولد شد که با تشخیص احتمال عفونت در بافت استخوانی برای اسکن به مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان ارجاع شد.
دکتر دانایی با بیان اینکه امکان این نوع اسکن در کشور بسیار محدود است افزود: بیش از راه اندازی مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان برای تشخیص بموقع، بیمار مجبور به مراجعه به مراکز خارج از استان بود که خوشبختانه با راه اندازی این مرکز دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از استان نیست.
به گفته دکتر دانایی با فعالیت مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان در سمنان در کوتاه ترین زمان ضمن تشخیص بموقع بیماریهای نوزادان، مراحل درمان هم در اسرع وقت آغاز می شود.

دکتر مهسا صبور؛ متخصص پزشکی هسته ای هم در این باره گفت: مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان بخشی عمده ای از نیازهای مربوط به اسکن بیماران مبتلا به سرطان را برطرف می کند.
به گفته ی وی: در این مرکز روزانه ۲۰ تا ۲۵ بیمار پذیرش می شوند.

فعالیت مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان با کمک خیران و نیک اندیشان استان حدود یکسال است که در سمنان آغاز شده است.
در این مرکز که پیشرفته ترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور است. انواع اسکن از جمله اسکن های: قلب ، تیروئید، پاراتیروئید، استخوان، کلیه، مجرای اشکی، ریه و کبد انجام می شود.

“روابط عمومی راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای