“گزارش عملکردسالانه کمیته آموزش و پیشگیری”

“گزارش عملکردسالانه کمیته آموزش و پیشگیری” ✅سرکار خانم اعتمادی مسئول کمیته آموزش و پیشگیری “راه آسمان” بیان کردند: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون و در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی در [...]

“گزارش عملکردسالانه کمیته آموزش و پیشگیری”

✅سرکار خانم اعتمادی مسئول کمیته آموزش و پیشگیری “راه آسمان” بیان کردند: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون و در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه پیشگیری از سرطان به ۴۱۳۲ نفر طی ۸۸ جلسه، به عموم مردم ؛افراد شاغل در ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی ، دانشجویان و محصلان استان سمنان آموزش داده شد.
لازم به ذکر است، معاینه و غربالگری پستان برای ۱۹۰ نفر از بانوان وانجام معاینه وآزمایش غربالگری سرطان پروستات برای ۲۰ نفر از آقایان به صورت رایگان انجام شد.در این غربالگری ها یک سرطان پستان تشخیص و به مراجع تخصصی ارجاع داده شد.
“تحرک و تندرستی، تغذیه سالم، اصول معاینه بدن ،نحوه انجام خود مراقبتی و موارد مورد توجه در پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان، عدم استعمال سیگار و دخانیات و مدیریت استرس” از جمله مباحث مطرح شده در این کلاسهای آموزشی بوده است.

💐در پایان از تمامی پزشکان متخصص،ماماها، روانشناسان و کارشناسان مربوطه که جهت ترویج آگاهی عموم مردم می کوشند کمال قدردانی را بعمل می آوریم.

“روابط عمومی راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای