بازدید معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان…

بازدید معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان در تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۴ جناب آقای دکتر احمدی معاون [...]

بازدید معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان

در تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۴ جناب آقای دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به اتفاق هیأت همراه و مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از مرکز پزشکی هسته ای مؤسسه راه آسمان بازدید کردند .
در این بازدید ، آقای دکتر احمدی ضمن تجلیل از این کار بزرگ مردمی و تقدیر از فعالیت های مؤسسه راه آسمان در زمینه پیشگیری و ترویج ورزش های همگانی ، بیان نمودند ؛ تفاهمات گسترده ای بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهدشت ، درمان و آموزش پزشکی در زمینه توسعه و ترویج ورزشهای همگانی به منظور پیشگیری از بیماریهای غیرواگیر در دست اندام می باشد .
ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در این زمینه می تواند کمک شایانی در اجرای موفق این برنامه داشته باشد .
آقای صدیقی مدیر عامل مؤسسه راه آسمان ، در راستای رسالت و استراتژیهای اصلی مؤسسه ، آمادگی راه آسمان را برای اجرای پایلوت برنامه های ملّی در حوزه توسعه ورزشهای همگانی اعلام نمودند .
در این بازدید آقای دکتر احمدی مقرر نمودند کمیته کارشناسی مشترک بین اداره کل ورزش و جوانان مؤسسه راه آسمان تشکیل و زمینه های همکاری مشترک شناسایی و اجرایی گردد .

“روابط عمومی راه آسمان “

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای