آموزش پیشگیری از سرطان در ادارات و سازمانها قدمی نو از موسسه راه آسمان

پیرو قرارداد سازمان مدیریت برنامه ریزی و موسسه راه آسمان جهت آموزش عمومی پیشگیری از سرطان در همه سازمان ها و ادارات ، این موسسه با شروع فعالیت آموزشی خود [...]

پیرو قرارداد سازمان مدیریت برنامه ریزی و موسسه راه آسمان جهت آموزش عمومی پیشگیری از سرطان در همه سازمان ها و ادارات ، این موسسه با شروع فعالیت آموزشی خود ، شرکت آب منطقه ای سمنان را به عنوان اولین دستگاه اجرایی در این امر انتخاب نمود.
دکتر حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان ضمن ابراز همدردی با بیماران سرطانی همسویی با موسسات مردم نهاد را از دغدغه‌های خویش اعلام نمود و حمایت همه جانبه شرکت آب منطقه ای از اهداف والای موسسه راه آسمان را خبر دادند.
شایان ذکر است این جلسه امروز برگزار گردید و با استقبال قابل توجه کارمندان این شرکت روبرو شد .
در ابتدا آقای صدیقی مدیرعامل موسسه راه آسمان با تشریح اهداف موسسه به آگاه سازی مردم و عوامل ایجاد سرطان و راههای پیشگیری از آن تاکید نمود . در ادامه مدرسان و پزشکان برجسته و با سابقه کمیته پیشگیری موسسه راه آسمان از جمله: آقایان دکتر ناصر رهبر ،دکتر قدس الهی و مهندس بیدختی ، خانمها دکتر اقوامی و دکتر حقیقت در رابطه با اهمیت پیشگیری و تشخیص سرطان ،نقش ورزش و دوری از دخانیات و تغذیه سالم و حذف استرس در سلامتی سخنرانی نمودند.

همچنین شرکت آب منطقه ای سمنان در حرکتی زیبا در همسویی با نهضت آموزش موسسه ضمن اخذ کد آموزشی در چارچوب دوره های کمیته بهداشت و سلامت صنعت آب و برق ،ضمن ایجاد انگیزه در کارمندان خود گواهی آموزشی مربوطه را اعطا خواهد نمود.

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای