دیدار صمیمانه هیأت امناء موسسه راه آسمان با استاندار معزز سمنان

“دیدار صمیمانه هیأت امناء موسسه راه آسمان با استاندار معزز سمنان” در این دیدار صمیمی ابتدا مدیر عامل موسسه راه آسمان “آقای صدیقی” ضمن تشکر از حمایتهای همه جانبه استاندار [...]

“دیدار صمیمانه هیأت امناء موسسه راه آسمان با استاندار معزز سمنان”

در این دیدار صمیمی ابتدا مدیر عامل موسسه راه آسمان “آقای صدیقی” ضمن تشکر از حمایتهای همه جانبه استاندار محترم از برنامه ها و اهداف راه آسمان، عملکرد یکساله موسسه را ارائه نمودند:
هدف راه آسمان ایجاد بنایی ماندگار در استان سمنان با تأسیس مرکز جامع مبارزه با سرطان می باشد، تا مبتنی بر اصول علمی خدمات پژوهشی، درمانی و حمایتی به صورت گسترده به بیماران ارائه شود.
در ادامه آقای دکتر فرهاد ملک رییس هیأت امناء موسسه راه آسمان، از حمایتهای بی دریغ استاندار محبوب سپاسگزاری و استمرار مساعدتهای ایشان را درخواست داشتند.
دکتر خباز استاندار محترم در جمع مدیران راه آسمان، بیان داشتند: حرکت موفق و فزاینده موسسه راه آسمان مصداق عینی آیه شریفه “إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم” می باشد.
دکتر خباز افزود: پروژه هدف راه آسمان، به عنوان سید و آقای پروژه های استان دارای اولویت نخست می باشد و حمایت کامل از آن را وظیفه خود می دانم.
همچنین دکتر خباز ضمن تقدیر از برنامه های آموزشی با هدف پیشگیری از سرطان را یکی از اقدامات بسیار ارزنده و موثر راه آسمان برشمردند، و آرزوی توفیقات روزافزون برای خانواده بزرگ راه آسمان داشتند.

“روابط عمومی راه آسمان”

نظرتان را بنویسید

لطفا نامتان را بنویسید
لطفا نظرتان را بنویسید

مرکز پزشکی هسته‌ای